معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه انجام برنامه‌های خاص قرآنی در سطح شهرستان و در بین آحاد جامعه یکی از راه‌های گسترش فرهنگ قرآن در جامعه است، ادامه داد: جامعه‌ای که با قرآن اُنس بگیرد به طور قطع در رفتار فردی و اجتماعی جامعه هم تأثیر می‌گذارد و همه جامعه از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 26 December 2018
باب‌اله فتحی گفت: قرآن سراسر نور و اخلاق است و همین امر می‌طلبد تا همه ما اخلاقمان را قرآنی و برای گسترش این فرهنگ در سطح جامعه تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، فتحی در سومین جلسه شورای قرآنی شهرستان ملایر، با تأکید بر اینکه معارف عمیق قرآن در جامعه شناسانده شود، افزود: یکی از ظرفیت‌های بالای ملایر وجود اساتید و حافظان قرآن است که باید از این پتانسیل در جهت گسترش فرهنگ قرآن استفاده بیشتری شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به وظیفه اعضای شورای قرآن، بیان کرد: یکی از وظایف اعضای این شورا شناساندن قرآن و معارف آن در جامعه است و در این راه تبلیغات یکی از مهمترین راهکارهاست.

فتحی تصریح کرد: شورای قرآن از مهمترین جلسات در شهرستان ملایر است و مدیران دستگاه‌های عضو حتما خودشان در جلسه حاضر شوند و بر اجرای مصوبات نیز تأکید کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت درگذشت رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: این شخصیت بزرگوار سراسر عمر شریفش درراه خدمت به اسلام و قرآن گذشت و خدمات شایانی را ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار