مدیرکل اداره بازرسی استانداری تهران گفت: طبق هماهنگی که با دفتر استاندار تهران انجام شده است، استاندار به زودی از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)، با مردم گفت و گو می کند.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 29 December 2018
مدیرکل اداره بازرسی استانداری تهران گفت: طبق هماهنگی که با دفتر استاندار تهران انجام شده است، استاندار به زودی از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)، با مردم گفت و گو می کند.
 
به گزارش «تابناک تهران»؛  به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسلامی، مدیرکل اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن اشاره به عملکرد این  اداره کل اظهار داشت: اداره کل بازرسی در حوزه بازرسی از ادارات و دستگاه‌های استان تهران، در قالب پایش دوره‌ای، بازرسی فوق‌العاده به فراخور ضرورت و بازرسی موردی بنا بر دستورات دفتر رهبری انقلاب، مقام وزارت و شخص استاندار، به بررسی از عملکرد دستگاه‌ها می‌پردازد.
 
وی افزود: از ۶ یا ۷ بازرسی که امسال از دستگاه‌های استان به عمل آمده، گزارش‌های مربوطه تهیه و ارسال شده و یک مورد نیز به جابجایی مدیر متخلف منجر شده است.
 
اسلامی در ادامه ضمن اشاره به بازرسی از شهرداری‌ها نیز تصریح کرد: در حال حاضر، بالغ بر ۱۲ مورد بازرسی از شهرداری‌ها به عمل آمده که از این میان، یک مورد به دستگاه قضایی معرفی و ۲ مورد تخلف نیز به هیئت بررسی تخلفات ارجاع شده است. همچنین در حوزه استانداری نیز به دستور، دو مورد بازرسی از ادارات کل اتباع و تعاونی مسکن صورت گرفته و بنا به ضرورت در سایر حوزه‌ها نیز ورود خواهیم کرد.
 
مدیرکل اداره بازرسی استانداری تهران در ادامه، اشاره‌ای نیز به حوزه ساخت‌ و سازهای غیرمجاز داشت و خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز به عنوان نمونه، در آذرماه سال جاری، ۴۱ مورد بازرسی از حوزه ساخت و ساز در روستاها، ۱۹۸ مورد بازرسی از ساخت و ساز در خارج از حریم و ۲۵ مورد بازرسی در داخل حریم انجام شده که در حال پیگیری محتوای آن هستیم.
 
وی ضمن اشاره به اهم فعالیت‌های معاونت حقوقی اداره کل بازرسی نیز اظهار داشت: در این معاونت، کلیه دعاوی حقوقی استان تهران و مسائلی مانند رسیدگی به اختلافات حقوقی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
اسلامی همچنین با بیان اینکه سامانه سامد برای برقراری ارتباط شهروندان با مسئولین، فعال‌تر از گذشته به فعالیت می‌پردازد، خاطرنشان کرد: به همین منظور، شماره تماس ۱۱۱ سامانه سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت) همچنان با جدیت و تسریع بیشتر در اختیار شهروندان قرار گرفته تا مسائل، مشکلات، پیشنهادات و شکایات خود را با مسئولین دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۸ تا ۱۶ هر روز در میان بگذارند.
 
مدیرکل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: در همین رابطه، همچنین استاندار، فرمانداران و مدیران استان با اطلاع رسانی قبلی، به صورت تلفنی پاسخگوی مطالبات مردم از طریق این سامانه خواهند بود.
 
وی همچنین با اعلام اینکه استاندار تهران به زودی از طریق این پل ارتباطی، پاسخگوی دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان خواهد بود، عنوان داشت: طبق هماهنگی که با دفتر استاندار تهران انجام شده است، وی به زودی از طریق سامانه سامد، با مردم به گفتگو می‌پردازد. نتیجه و دستور این مطالبات نیز با کد رهگیری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و مردم می‌توانند به صورت الکترونیکی، در جریان روند رسیدگی به مطالبات خود قرار بگیرند.
 
اسلامی در پایان نیز یادآور شد: ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان تهران نیز بر عهده اداره کل بازرسی بوده و بخشی از این ارزیابی نیز از طریق حضور در سامانه سامد صورت می‌گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار