مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در حال حاضر کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی با اشتغال‌زایی بیش از ۲ هزار و ۷۹۰ نفر فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 31 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مهدی صادقی مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: در حال حاضر کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت بالغ بر ۴۴۶ هزار تن رب گوجه فرنگی و اشتغال‌زایی بیش از ۲ هزار و ۷۹۰ نفر فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این میزان فرآوری گوجه‌فرنگی به معنای جذب افزون بر ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تن ماده خام گوجه فرنگی از طریق واحد‌های صنعتی است.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه تولید محصولات جدید از قبیل: پودر، پوره، کنسرو، آب گوجه فرنگی علاوه بر تنوع در بازار مصرف، ایجاد ارزش افزوده قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت، گفت: با توجه به میزان تولید گوجه‌فرنگی در استان علاوه بر ایجاد زمینه تولید محصولات فرآوری شده مذکور در واحد‌های موجود، ایجاد ۱۰ واحد صنعتی جدید نیز در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

صادقی بیان کرد: مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی به منظور فرهنگ سازی و ترغیب متقاضیان در شهرستان‌هایی که پتانسیل ایجاد واحد صنعتی با محصولات جدید دارند، همایش سرمایه گذاری برگزار کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار