مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از افتتاح درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان با هدف ارائه خدمات فوق‌ تخصصی به مردم در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 01 January 2019

افتتاح درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان قزوین دهه فجر

به گزارش تابناک قزوین، حجت ‌الاسلام سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از درمانگاه خیریه شهر بیدستان و زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) باراجین بازدید کرد و در این راستا از موقوفات قازان ابن ارغوان در بیدستان و درمانگاه موقوفه این شهر بیان کرد: این مرکز با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال تکمیل است و اعتبار احداث آن از محل اعتبارات موقوفه ارغوان تأمین ‌شده است.

این مسئول اظهار کرد: با افتتاح این درمانگاه در دهه فجر زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق ‌تخصصی به شهروندان فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: در راستای بررسی برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه با حضور در امامزاده اسماعیل باراجین(ع) قرار شد مسائل حقوقی در کارگروه حقوقی مورد بررسی قرار گیرد و در خصوص تملک اطراف امامزاده، املاک متعلق به بقعه، املاک خریداری‌ شده و معارضینی که در کنار پلاک امامزاده واقع هستند تعیین و تکلیف و حصارکشی شود تا از دست‌ اندازی به املاک بقعه جلوگیری شود.

‌مدیرکل اوقاف استان قزوین یادآور شد: با توجه به ضرورت بازسازی حیاط و تکمیل شبستان نیمه ‌کاره امامزاده تا پایان سال با مساعد شدن هوا فعالیت عمرانی و مرمت این محدوده انجام خواهد شد و در مورد سرویس بهداشتی و اماکن تجاری بقعه و تغییر مکان وضوخانه نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار