کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین:
کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از ورود یک سامانه بارش زا به استان خبر داد و بیان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر روز پنجشنبه هوای منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.
کد خبر: ۶۹۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 02 January 2019

ورود سامانه بارشی به قزوین

به گزارش تابناک قزوین، مهدی آخوندی در روز چهارشنبه عنوان کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صورت برف و بیشتر فعالیت آن نیز از بعدازظهر فردا تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به بارش برف، در مناطق کوهستانی شاهد پدیده مه هستیم و سطح راه های ارتباطی نیز لغزنده پیش بینی می شود. پدیده کولاک و وزش بادهای لحظه ای نیز از دیگر فعالیت های این سامانه بارشی است که استان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
وی کمترین دما استان طی شبانه روز گذشته را آوج با منفی 5 درجه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: طی این مدت شهر رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین دمای استان گزارش شده است.
آخوندی افزود: طی همین مدت نیز دمای شهر قزوین منفی 2 تا 10 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است
وضعیت جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار