نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای توسعه استان یزد چاره‌ای نداریم که به دارایی‌های استان یزد برگردیم، گفت: رسیدن به شاخصه شفافیت مالی از طریق دولت الکترونیک میسر می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 06 January 2019

سید ابوالفضل موسوی‌بیوکی در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که در سالن حمیدیای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: درواقع استان یزد قابلیت مناسبی برای سرمایه‌پذیری دارد؛ اما متأسفانه شاخص‌هایی مناسب برای آن در کشور ایجاد نشده و استان یزد در این راستا در رتبه‌های اول، دوم و سوم قرار نمی‌گیرد.

وی تأکید کرد: درواقع ضرورت دارد تا استان یزد در شاخصه شفافیت مالی رتبه اول کشوری را دارا باشد؛ چراکه این برندی برای استان است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدن به شاخصه شفافیت مالی از طریق دولت الکترونیک میسر می‌شود، تصریح کرد: در این صورت است که از هرگونه فسادی نیز جلوگیری می‌شود؛ همچنین اگر در حوزه نظارت قوی‌تر عمل شود، به‌مراتب بهتر خواهیم بود.

موسوی‌بیوکی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت باید تمامی طرح‌های خود را به‌صورت شفاف برای مردم ارائه کند، عنوان کرد: ما باید بتوانیم تمامی حرف‌های خود را در سامانه بزنیم و قابل‌رؤیت برای همه باشد و همچنین در این راستا نیز پروژه‌های استانی که حدود ۸۱ هزار مورد است را می‌توان در این زمینه سوق داد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برای توسعه استان یزد چاره‌ای نداریم که به دارایی‌های استان یزد برگردیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشد الکترونیک استان یزد به بالای ۸۰ درصد در سطح کشور رسیده است، ما می‌توانیم بسیاری از اقدامات خود را در این زمینه انجام داده و آن را به ۹۰ درصد برسانیم.

وی بیان داشت: درواقع ما در زمینه واگذاری طرح‎های نیمه‌تمام می‌توانیم با تکمیل سیستم سادا به‌گونه‌ای فعال عمل کنیم؛ همچنین انتظار این است که ثروت و دارایی‌های استان ممیزی شود و اگر در سیستم وارد شود حتماً به توسعه خواهیم رسید.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بایستی توجه داشت که هرچقدر مردم بدانند که شما در جهت توسعه استان حرکت می‌کنید، بیشتر همراه شما می‌شوند و در این صورت است که استان یزد متحول می‌شود؛ همچنین در حال حاضر انتظار می‌رود که استان یزد به‌گونه‌ای بیندیشد که نخبگان مدیریتی استان به‌خوبی تربیت شده و در خود استان نگه‌داری شوند.

موسوی‌بیوکی در پایان در خصوص روند انتخاب استاندار جدید یزد، اضافه کرد: ما در این راستا به آرزوی خود رسیدیم که یک یزدی استاندار یزد شد و امروز نیز باید کمک کنیم که این پیشرفت در یزد به‌خوبی پیش برود و به جایگاه اصلی خود برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار