مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز از تولید «شیرخشک و اسپری ضدانگل مخصوص پرندگان زینتی» برای اولین بار در جهان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 19 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جمال نجفی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه تولید مکمل غذایی و محصولات دارویی و بهداشتی دام، طیور و آبزیان گفت: اخیراً موفق شدیم برای اولین بار در جهان دو محصول دانش‌بنیان شیرخشک و اسپری ضد انگل مخصوص پرندگان زینتی را تولید کنیم.

نجفی گفت: این شرکت از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را بر اساس دیدگاه‌های جدید تولید محصولات دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و صنعتی آغاز کرد، اهداف کلان آن براساس تولید محصولات جدید و مورد نیاز با فرمولاسیون‌های نوین و بدون کپی برداری از سایر کشورها بوده است.

وی افزود: در این راستا به دلیل اختصاصی بودن تمامی محصولات، تولیدات مرتبط دارای مخاطبین گسترده در سراسر کشور و کشورهای اطراف بوده و در انواع محصولات تولیدی خود به تمامی کشورهای همسایه صادرات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

 این محقق در خصوص شیر خشک مخصوص پرندگان زینتی گفت: محصول تولید شده با استفاده از تکنولوژی  تولید شیر مهندسی شده و با پروبیوتیک‌های تخصصی تولید داخل غنی شده است، این محصول در پیشگیری از مرگ و میر پرندگان ارزشمند و گرانقیمت زینتی تاثیر بسیار مهمی داشته  است.

نجفی در خصوص تولید اسپری ضد انگل پرندگان زینتی هم خاطرنشان کرد: این اسپری با کیفیت کاملا رقابتی با نوع اروپایی و آمریکایی  و با یک چهارم قیمت وارداتی تولید و آماده عرضه در بازار است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
United Kingdom
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
‍واقعا متاسفم برای جامه خبرنگاران که به این راحتی اخبار دروغ تحویل مردم می دهید.
با یک سرج ساده در گوگل هم می تونین انواع و اقسام اسپری ضد انگل پرندگان زینتی رو از هرجای دنیا پیدا کنید.
لازم نیست برای اینکه بگیم خودکفا شدیم اخبار ساختگی منتشر کنیم.
یکم حرفه ای باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار