امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این که مسئولان باید فارغ از هرگونه حزب بازی و با توجه به ظرفیت‌های داخلی زمینه توسعه بیش از پیش استان و کشور را ایجاد کنند گفت: مدیریت اقتصادی کشور به مشارکت همه جانبه دولت و ملت نیاز دارد.
کد خبر: ۷۰۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 19 January 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 28 دیماه نماز جمعه یزد با اشاره به توطئه‌ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط اقتصادی برخی به جای کمک به مردم، به گرانی‌ها دامن می‌زنند.

وی با اشاره به اهمیت چهل سالگی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان ایران از ابتدا تاکنون سعی دارند با طراحی و اجرای توطئه مختلف ملت را نسبت به اهداف انقلاب و ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت کنند.

امام جمعه یزد توطئه اقتصادی را از جمله مهمترین برنامه‌های دشمن برای متزلزل کردن مقاومت ایران اسلامی دانست و گفت: مدیریت اقتصادی کشور به مشارکت همه اقشار جامعه اعم از مسئولان و مردم نیاز دارد.

ناصری یزدی در ادامه با بیان این که امروز انقلاب به تمام جهان صادر شده است، تصریح کرد: مسئولان بدانند که مردم وظیفه خود را در قبال ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی ایفا کردند و امروز حراست همه جانبه از انقلاب مهمترین وظیفه مسئولان در هر رده و جایگاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تفرقه را از دیگر توطئه های شوم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان باید فارغ از هرگونه حزب بازی توسعه کشور با استفاده از ظرفیت‌های داخلی را در دستور کار خود قرار دهند.

این مسئول در پایان تأکید کرد: حفظ دین و اعتقادات مردم در مقابل توطئه‌های دشمن مهمترین ضرورت در عصر امروز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار