وهب مختاران در راستای ارتباط موثر با کارآفرینان و شناسایی فرصت‌های شغلی در بازار کسب و کار اظهار کرد: مهارت، فناوری و تربیت نیروی انسانی ماهر از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی پایدار در جامعه است.
کد خبر: ۷۰۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 25 January 2019
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان امری بدیهی است که این مهم با همکاری کارآفرینان و فعالان بخش صنعت و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه فرد یا افرادی که مهارت دارند در تولید نیز موفق عمل می‌کنند افزود: مهارت‌آموزی یکی از مهمترین مولفه‌هایی است که دانستن را به توانستن تبدیل می‌کند و در چنین شرایطی می‌توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر ارتباط موثر با کارآفرینان و افرادی که در چرخه تولید نقش دارند گفت: ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان امری بدیهی است که این مهم با همکاری کارآفرینان و فعالان بخش صنعت و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از توانمندی‌های کار آفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری برای کاهش نرخ بیکاری ضروریست که این اقدام در حوزه اشتغال و کسب درآمد موثر و قابل استفاده خواهد بود.

مختاران با بیان اینکه مدرک‌گرایی تاثیری در نیت اصلی ما که اشتغال است ندارد، پس باید آموزش‌هایی مد نظر باشد که منجر به اشتغالزایی می‌شود افزود: آموزشگاه‌ها علاوه بر کمی‌سازی باید توجه ویژه‌ای بر کیفی‌سازی آموزش‌ها نیز داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار