سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز:
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به دستاوردهای روزافزون ناجا در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: نهادینه شدن روحیه انقلابی و جهادی رمز موفقیت نیروی انتظامی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۷۰۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 29 January 2019

سرهنگ محمد سعید یاری در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی در کمین افکار و عقاید ما نشسته‌اند تا آن‌ها را به انحراف بکشانند، بنابراین ضروری است تا به افزایش بصیرت و آگاهی همواره خود را در مقابل هجمه‌های مختلف دشمنان بیمه کنیم.

وی افزود: در شرایط کنونی با وجود تهدیدات مختلف دشمنان، وظیفه ما چیزی جز این نیست که همچون گذشته قاطعانه در برابر هجمه‌های بی‌رحمانه دشمنان مقاومت کرده و با شناخت و استمرار معرفت نسبت به هدف والای انقلاب اسلامی استکبار جهانی را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاریم.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز بیان کرد: اصل و شالوده پلیس بر جامعه‌محوری آن است و ما همواره باید با عزم ملی و تلاش جهادی با ارائه عملکرد مثبت و قابل قبولی در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

یاری احیای روحیه انقلابی و جهادی را رمز موفقیت پلیس جامعه اسلامی در تداوم مسیر انقلاب در طی ۴۰ سال گذشته عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی پس از انقلاب با تأسی از مکتب والای دینی همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم در جامعه اسلامی دانسته و هرگز ذره‌ای از تلاش برای خدمت به آنان دریغ نکرده و تا پای جان در دفاع از کیان این مرزوبوم خواهد ایستاد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار