معاون استاندار یزد خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که دفاتر بازآفرینی در ۱۵ محله یزد ایجاد می‌شود گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بازآفرینی شهری در یزد اختصاص یافت .
کد خبر: ۷۰۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 31 January 2019

«محسن صادقیان» در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با اشاره به اعتبارات و شرح وظایف دستگاه‌های مختلف استان در بازآفرینی شهری اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، جلسات متعددی با دستگاه‌های مربوطه برگزار و مسائل مربوطه مورد بررسی قرار گرفت .

وی افزود: در راستای جلوگیری از اجرای فعالیت‌های تکراری در استان، دستگاه‌ها باید وظایف خود در ارتباط با این ستادها و کانون‌های بازآفرینی را ارائه کنند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که 80 درصد شرح وظایف دستگاه‌ها در ارتباط با بازآفرینی شهری شبیه به هم و یکسان است، گفت: تنها 20 درصد از آن مربوط به فعالیت‌های تخصصی دستگاه مربوطه است .

صادقیان در ادامه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی دفاتر بازآفرینی شهری در سطح استان، تصریح کرد: با راه‌اندازی هر یک از این دفاتر در محلات، مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محلات به صورت پلاک به پلاک مورد بررسی شش ماهه تا یک ساله قرار می‌گیرد و برنامه‌ریزی‌های بعدی بر اساس همین شناسایی انجام می‌شود .

این مسئول هدف بازآفرینی را توانمندسازی و پیشرفت در محله‌های مختلف دانست و افزود:‌ نگاه طرح بازآفرینی به محلات در قالب توانمندسازی با نگاه اقتصادی و به صورت محله به محله است و خدمات زیربنایی و روبنایی مورد نیاز در این محلات به وسیله این طرح و در قالب پروژه‌های تعریف شده تامین می‌شود .

وی در پایان با بیان این که دفاتر بازآفرینی شهری در راستای بررسی‌های لازم در 15 محله شهر یزد و یک یا دو محله در شهرستان‌های استان ایجاد می‌شوند گفت: امسال در حدود 430 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی شهری به استان یزد اختصاص پیدا کرده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار