نمایشگاه 40 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در82غرفه برگزار با فضای سربسته 2 هزار 300 متر و فضای روباز آن 2 هزار و 200 متر صبح امروز با حضور استاندار ایلام گشایش یافت.
کد خبر: ۷۱۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 02 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون امور عمرانی استاندار ایلام  در آئین افتتاح نمایشگاه چهل سال دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: با گذشت 40 سال از عمر انقلاب، ایران اسلامی به جایگاهی باثبات در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی رسیده و این روند شتابنده همچنان ادامه دارد.

احمد کرمی در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در پارک چغاسبز از سوی دستگاه های دولتی، نظامی و بخش خصوصی افزود: این نمایشگاه در82غرفه برگزار شده که فضای سربسته نمایشگاه 2 هزار 300 متر و فضای روباز آن 2 هزار و 200 متر وسعت دارد.

وی یادآور شد: در فضای سربسته نمایشگاه دستگاه های مختلف فعالیت های خود را در معرض دید قرار داده اند و در قسمت روباز نمایشگاه نیز ادوات سبک و سنگین نظامی، خودروهای امدادی متعلق به فوریت های پزشکی، هلال احمر، آتش نشانی و سیاه چادرهای سنتی قرار گرفته اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن خدمات و اقدامات چهل ساله انقلاب برشمرد و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم، مدارس، اصناف تا پایان دهه فجر در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 18 برای بازدید از نمایشگاه به پارک چغاسبز مراجعه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار