برای اولین بار در کشور؛
هیات بوکس خوزستان برای اولین بار در کشور یک دوره مسابقات بوکس نمایشی در یک مدرسه از امیدیه برگزار کرد.
کد خبر: ۷۱۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 03 February 2019

سیامک صالحی، سرپرست هیات بوکس استان اظهار کرد: کمیته استعدادیابی هیات بوکس استان و شهرستان امیدیه با همکاری آموزش و پرورش، جهت ترغیب نونهالان و نوجوانان به این رشته ورزشی روز گذشته (شنبه) اقدام به برگزاری مسابقه بوکس نمایشی در یکی از مدارس امیدیه کرد.

وی بیان کرد: پس از پیکرشناسی و استعدادیابی از دانش آموزان مدرسه شهید قنواتی امیدیه، از تعدادی از این دانش آموزان برای فعالیت در این رشته ثبت نام به عمل آمد.

سرپرست هیات بوکس خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی این هیات برای رده‌سنی پایه، عنوان کرد: کار در این رده سنی یکی از اولویت های ما محسوب می شود و باتوجه به وجود استعدادهای فراوان در سطح مدارس استان، تداوم برگزاری مسابقات بوکس نمایشی که با حضور و نظارت کارشناسان هیات انجام می‌شود، می تواند به شناخت مستعدین و داشتن نفرات قوی در رده‌های سنی پایه کمک کند.

وی عنوان کرد: خوزستان سرشار از پتانسیل و استعداد در رشته بوکس است که با کمی توجه و کار کارشناسانه می‌توان به توسعه و پیشرفت این رشته در سراسر استان امیدوار بود. بوکس خوزستان اکنون در شرایط خوبی به سر می برد و ورزشکاران استان در اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور دارند، ضمن این که سه خوزستانی نیز برای حضور در مسابقات بین‌المللی به عضویت تیم‌ملی درآمدند.

سرپرست هیات بوکس خوزستان در پایان گفت: هرچه قدر در رده‌سنی پایه نفرات قوی‌تری داشته باشیم و کار منسجم‌تری در این بخش صورت بگیرد، همین نفرات پشتوانه بوکس استان در سال‌های آینده خواهند بود و باعث می‌شود که بیشتر از این‌ها از بوکس خوزستان شنیده شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بوکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار