فرماندار اهواز گفت: اقدامات لازم را در همان روزهای ابتدایی وقوع سیل انجام دادیم و مشکلات سیل‌بندهای بامدژ و دیگر نقاط بحرانی در مسیر سیل، برطرف شده است.
کد خبر: ۷۱۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 04 February 2019

جمال عالمی نیسی درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده اطراف شهرستان اهواز، اظهار کرد: در روستاهای اطراف اهواز با توجه به طغیان رودخانه‌های دز و کرخه، از 2 هفته پیش اقدام به انجام کارهای ترمیمی برای سیل‌بندها کردیم که در مناطق خطرساز مانند انتهای بامدژ اگر اقدامات به‌موقع انجام نمی‌شد، خطرات زیادی به‌وجود می‌آمد.

وی افزود: یکی دو جا آب از سیل‌بندها در اطراف بامدژ درز کرده بود که باعث بسته شدن مسیر ارتباطی بامدژ و 10 روستای دیگر شده بود و عملیات ترمیم این سیل‌بندها به‌طور کامل انجام شد و مشکلی دیگر برای آن مناطق به‌وجود نیامد.

فرماندار اهواز گفت: به لطف خدا نقطه بحرانی دیگری فعلا نداریم و اگر دبی آب رودخانه بین 1000 و 1200 باشد مشکل خاصی نخواهیم داشت اما اگر خدایی نکرده ورودی سد دز بیش از حد شود و دبی به 1500 یا 2000 برسد حتما مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: به هر شکل از روزهای اول وقوع سیل اقدامات را به موقع انجام دادیم و در روزهای جاری نیز آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی را در صورت وقوع بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها داریم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار