مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: امروز با رهبری حکیمانه معظم له انقلاب اسلامی ایران در اوج پیشرفت، توسعه و آبادانی قرار دارد.
کد خبر: ۷۱۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 12 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی ادامه داد: ایران اسلامی با تحمل تحریم‌های ظالمانه توسط آمریکا و ایادی استکباری خود در منطقه تمام تلاش خود را در راستای منزوی کردن ایران اسلامی به‌کار برد در حالیکه مردم با بهره‌گیری از رهنمودهای معظم له توانستند در مقابله با این تحریم‌ها مقاومت کنند و این کشور اسلامی روزبه‌روز مراحل پیشرفت و آبادانی را طی کرد.

سید عباس مسعودی، ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با سوءاستفاده از بعضی از مشکلات داخلی (معیشتی) که ناشی از سوء تدبیر بعضی از مسئولان اجرایی است مردم را نسبت به‌نظام و آینده آن بدبین کنند به همین منظور توجه به وضعیت معیشتی مردم و اشتغال جوانان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، ادامه داد: پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف از قبیل پزشکی، نانو، داروسازی، ساخت ماهواره، موشک‌های نقطه زن همه و همه مدیون تحمل سختی‌ها و مشکلات و همچنین بهره‌گیری از رهنمودهای معظم له است.

وی زمان کنونی را به جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: توجه به رهنمودهای معظم له و صبر فعال در مقابل سختی‌ها و مشکلات می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اقتصادی کشور باشد.

حجت‌الاسلام مسعودی، گفت: امروز بانوان خانواده با تأسی از سبک و سیاق زندگی سید نساء العالمین می‌توانند در روند روبه رشد جامعه اسلامی اثرگذار باشند.

وی گفت: اسلام و رشد آن در جهان نیازمند تحمل سختی‌ها است همچنان که پیامبر اکرم (ص) و یاران باوفای ایشان در بدو امر با سختی‌های زیادی از قبیل حصر، تحریم، شکنجه و به شهادت رساندن بسیاری از یاران گرامی‌اش درزمینهٔ رشد و توسعه اسلام روبه شد.

وی گفت: پرورش فکری و روحی جوانان می‌تواند آن‌ها را برای رشد اجتماعی و معنوی جامعه اسلامی و همچنین تحمل سختی‌ها در این مسیر مهیا کند و این یکی از وظایف خانواده‌ها به‌ویژه مادران فداکار است.

حجت‌الاسلام مسعودی، گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها فرزندان خود را فدای اسلام و قرآن کرد و این شخصیت والا و معنوی می‌تواند بهترین الگو و اسوه برای خانواده‌ها باشد.

این مسئول فرهنگی، ادامه داد: دشمن به خیال خود فکر کرده بود که با حمایت همه‌جانبه از داعش می‌تواند حکومت اسلامی بنا بر سیاست‌های غلط خودشان راه‌اندازی کرده و بلاد اسلامی را مستعمره خود قرار دهند در حالیکه غافل از این بودند که از دل ایران اسلامی جوانانی چون شهید حججی رشد و پرورش می یاد که آزادانه و باافتخار در چنگال داعشیان به استقبال شهادت می‌رود.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای اسلام و انقلاب، شهدا را بهترین الگو و اسوه خانواده‌ها برای تربیت فرزندان خاطر نشان کرد و گفت: شهدا و سلوک آنها در زندگی بهترین الگوی سبک زندگی و اسلوب تربیتی اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار