یادمان "زن و دفاع مقدس" با حضور مسئولان استانی در پارک چغاسبز شهر ایلام رونمایی شد.
کد خبر: ۷۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 04 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم رونمایی از یادمان زن و دفاع مقدس به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروزه در ابعاد مختلف پیشرفت‌های چشمگیری را به‌دست آورده است و در زمینه‌های مختلف به‌ویژه دانش هسته‌ای و نظامی به درجات بالایی رسیده است.

سید صادق حسینی بابیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب شد که غربی‌ها پای میز مذاکره بنشینند، افزود: اتحاد و یکپارچگی  و ایمان قوی مردم ایران و همچنین هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری از عوامل اصلی پیروزی ما بر دشمنان است.

وی با اشاره به نقش ارزنده زنان در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: زنان در هشت سال دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده و ارزنده‌ای داشتند که دوشادوش مردان در این هشت سال از وطن دفاع کردند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام خاطرنشان کرد: نسب کردن المان‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس سبب ماندگاری خاطره‌های دفاع مقدس می‌شود.

وی بابیان اینکه همیشه در طول تاریخ‌زن یک قدرت نرم‌افزاری بوده است، تصریح کرد: پویایی هر جامعه‌ای به زنان آن جامعه بستگی دارد و زنان باید در حفظ حجاب و تربیت نسلی مؤمن تلاش داشته باشند.

حسینی عنوان کرد: باید با استفاده از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و توکل بر خداوند و نگاه به درون کشور خودمان و دوری از فرهنگ غربی بر دشمنان چیره شویم
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار