تیم لیگ برتری بدمینتون اردکان با دو برد و یک باخت در مرحله نهایی بیست و چهارمین مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر ایران، برای اولین بار در تاریخ ورزش استان یزد قهرمان لیگ برتر بدمینتون مردان ایران شد.
کد خبر: ۷۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 02 March 2019

«مصطفی عرب» رییس سازمان لیگ بدمینتون ایران با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در استان یزد، گفت: دور نهایی لیگ برتر بدمینتون مردان ایران با حضور چهار تیم یزد، اصفهان، اردکان و گیلان برگزار شد که با قهرمانی اردکان و نایب‌ قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.

وی با اشاره به قهرمانی اردکان در این دوره از رقابت‌ها بعنوان یک تیم شهرستانی، عنوان کرد: اردکانی ها بعنوان یک شهرستان، میزبانی عالی را در این دوره از رقابت‌ها برای بدمینتون بازان کشور تدارک دیدند که با آیین اختتامیه و اهداء جواز باشکوهی همراه بود.

عرب با بیان این که اشاعه ورزش بدمینتون در کشور بسیار مناسب بوده است، تصریح کرد: قهرمانی یک تیم شهرستانی مثل اردکان نشان از آن دارد که حمایت از ظرفیت‌های ورزشی در شهرهای کوچک میتواند نتایج ارزشمندی در رشته‌هایی ورزشی دیگر همچون بدمینتون برای دیگر شهرها و کشور به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ اختتامیه این دوره از رقابت‌ها با حضور جمع پرشور تماشاگران و مسئولان استان و شهرستانی در خانه بدمینتون اردکان امروز جمعه برگزار و تیم قهرمان و نایب قهرمان مدال و جوایز خود را دریافت کردند.

یادآور می‌شود، در پایان بازی‌های روز دوم و اختتامیه این دوره از رقابت‌ها مقرر شد عدم برگزاری مسابقه دو تیم دانشگاه یزد و ملوان بندر انزلی از سوی مسئولان برگزاری به فدراسیون ارجاع و طبق قانون، مورد بررسی و اعمال قانون قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار