مشاور سازمان لیگ فوتبال:
تابناک: مشاور سازمان لیگ فوتبال گفت: استهلاک طبقه اول نقش جهان فاجعه بزرگی برای این ورزشگاه بود.
کد خبر: ۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 23 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا ساکت با اشاره به عملکرد تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اظهار کرد: در این دو تیم هم بلوغ فنی و هم بلوغ مدیریتی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که استان‌های کشور بتوانند قدرتمندی خودشان را در لیگ نشان دهند این موضوع می‌تواند کمک بسیاری به تیم ملی بکند چرا که هر میزان تیم‌های شهرستانی و حتی استقلال و پرسپولیس رشد کنند، تیم ملی نیز می‌تواند رشد کند.

مشاور سازمان لیگ ادامه داد: در حال حاضر شرایط خوبی را در تیم سپاهان شاهد هستیم، سپاهان دهه 80 یک تیم قدرتمند شد و این موضوع برای ذوب‌آهن نیز در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به نتایج تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اضافه کرد: تیم ملی بدون اغراق و تعصب به واقع قربانی شد، با تمام صحبت‌هایی که پیرامون این تیم می‌شود، اما تیم ملی رویکردهای جدیدی را ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان ادامه داد: همین که تیم ملی چهره‌های جدیدی را رو کرد قدمی مثبت در راستای رشد این تیم بود، می‌توانستیم یکی از تیم‌های حاضر در فینال بوده و آنجا نیز قدرتمند ظاهر شویم.

وی افزود: همین که ایران در بازی با عراق توانست چندین مرتبه بازی عقب افتاده را با یک بازیکن کمتر جبران کند کار بزرگی بود.

ساکت تصریح کرد: تیم ملی به یک خودباوری رسیده و نمی‌توانیم بگوییم چون ایران دفاعی بازی می‌کند پس عملکرد خوبی ندارد، به اعتقاد من کادر فنی درایت لازم را برای انتخاب استراتژی در جام ملت‌ها و حتی جام جهانی داشت.

وی اضافه کرد: ارزیابی من از کی‌روش این است که وی باز هم همکاری خودش را با تیم ملی ادامه می‌دهد هر چند باید در انتظار مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون بود.

مشاور سازمان لیگ ادامه داد: متاسفانه نبودن مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش‌جهان به دست اصفهان طی سالیان گذشته ظلم بزرگی را به این ورزشگاه کرده و به طور عملی استهلاک طبقه اول نقش جهان فاجعه بزرگی برای این ورزشگاه بود.

وی اضافه کرد: اخیرا کارهای واگذاری این ورزشگاه به فولاد مبارکه انجام و پیمانکار انتخاب شده و نوید آن را می‌دهد که کار به طور جدی در حال پیش رفتن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار