استاندار اردبیل مطرح کرد؛
استاندار اردبیل گفت: با تعریف مکان‌ها و قطب‌های جدید گردشگری در جذب مسافران داخلی و خارجی به استان می‌توان موفق ظاهر شد.
کد خبر: ۷۳۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 01 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام‌جو در دیدار با عوامل ستاد مرکزی استقبال از میهمانان نوروزی اردبیل تصریح کرد: به دلیل محدود بودن تعداد پارک‌های مختص بانوان با شاخص‌ها و امتیازات مناسب در کشور می‌توان با رفع این خلأ در استان در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نیز موفق شد.

وی افزود: ایجاد قطب‌های نوین گردشگری در اردبیل با بهره‌مندی از شاخص‌های جدید در مجموعه‌هایی به مانند پارک بانوان می‌تواند به مانند منطقه نمونه گردشگری شورابیل، پیاده راه اسفریس بقعه شیخ صفی و دیگر مجموعه‌ها مفید واقع شده و زمینه ساز جذب گردشگر شود.

بهنام‌جو در ادامه متذکر شد: با تعریف برنامه‌های عملیاتی و پروژه‌های مناسب می‌توان در ایجاد نشاط در جامعه موفق شده و در بهره برداری از پروژه‌های عمرانی کارنامه ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت.

به گفته وی پاکسازی مبادی ورودی شهری با مشارکت اقشار مختلف مردم اقدامی درخور تحسین بوده که علاوه بر ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست زمینه ساز افزایش مشارکت مردم و احساس دغدغه در مقابل تنظیف شهری نیز خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار