استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان از طریق هلال احمر، ستاد اربعین حسینی و پایگاه‌های بسیج استان انجام شود.
کد خبر: ۷۳۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 07 April 2019

محمد علی طالبی استاندار یزد در جلسه هماهنگی کمک به سیل زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی بین بخش‌های مختلف و دستگاه‌های استان گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر، ستاد اربعین حسینی و پایگاه‌های بسیج استان انجام شود.

وی با بیان اینکه کمک به سیل زدگان هم وطن در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان وظیفه انسانی و ملی همه ماست، بر ضرورت هماهنگی بین بخش‌های مختلف و دستگاه‌های استان در رابطه با کمک به سیل زدگان این مناطق تاکید کرد.

طالبی ادامه داد: لازم است مسائل پشتیبانی اعم از اعزام نیرو‌های امدادی داوطلب و ماشین‌آلات با محوریت مدیریت بحران استانداری و براساس ابلاغ‌های وزارت کشور انجام شود.

وی افزود: در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی مردمی نیازمند تمرکز دستگاه‌های مختلف هستیم و شایسته است جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر، ستاد اربعین حسینی و پایگاه‌های بسیج استان صورت گیرد.

طالبی در پایان سخنان خود به مسئولیت استان در راستای رسیدگی به سیل زدگان و بازسازی مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: در این رابطه، حفظ سطح آمادگی تجهیزات و امکانات استان به ویژه در استان‌هایی که دارای پایگاه‌هایی برای خدمت به مردم هستیم، امری ضروری است.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گزارشی از تعداد تیم‌های امدادی اعزام شده، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و بهداشتی، اقلام ضروری و کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان‌های لرستان و خوزستان را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار