مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز از توزیع بیش از 5 هزار بطری آب معدنی در اردوگاه های اسکان روستاییان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 09 April 2019

محمود آریاخاکی با اشاره به خدمات رسانی مجموعه آبفار اهواز به سیل زدگان اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب 5 اردوگاه برای اسکان روستاییان تدارک دیده شده که آبفا روستایی وظیفه تامین آب مورد نیاز آن‌ها را بر عهده دارد.

وی افزود: طی یک هفته گذشته بیش از 5 هزار بطری آب معدنی در این اردوگاه‌ها و میان اهالی روستایی که در این اردوگاه‌ها ساکن شده‌اند، توزیع شده است.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: علاوه بر توزیع آب بسته‌بندی، مخازن 5 هزار و 8 هزار لیتری در اردوگاه‌ها نصب و راه‌اندازی شده که توسط تانکرهای سیار و بصورت مستمر آبگیری می‌شوند تا ساکنین در این اردوگاه‌ها کمتر با مشکل تامین آب مورد نیاز برای شرب مواجه شوند.

وی ادامه داد: کارکنان امور آبفا روستایی شهرستان اهواز در طول 24 ساعت شبانه‌روز و بصورت شیفتی در محل اردوگاه‌ها حضور دارند و همه امورات مربوط به تامین آب شرب اردوگاه‌ها را مدیریت می‌کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به حل آن اقدام می‌کنند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: تعداد 1250 نفر از اهالی روستاهای مسیر حاشیه دز در این اردوگاه در حاشیه اهواز استقرار یافته‌اند و مجموعه‌های مختلف وظیفه تامین امکانات و نیازهای آن‌ها را به عهده دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار