رئیس هیئت کاراته استان فارس گفت: در هفته نخست لیگ کاراته تیم امیدهای ارژن شیراز در بخش کومیته با غلبه بر حریفان خود در صدر جدول قرار گرفت.
کد خبر: ۷۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 08 August 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمیدرضا ده‌بزرگی اظهار داشت: در هفته نخست لیگ کاراته تیم امیدهای ارژن شیراز در بخش کومیته با غلبه بر حریفان خود با کسب 17 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

وی با اینکه تیم امیدهای ارژن فارس در هفته نخست لیگ در برابر تیم قزوین و البرز قرار گرفت افزود: تیم ارژن شیراز در ابتدا به مصاف تیم قزوین رفت و با نتیجه 18 بر 3 بر این تیم غلبه کرد و سپس در مقابل تیم هیئت کاراته البرز قرار گرفت و با نتیجه 12 بر 9 پیروز شد.

رئیس هیئت کاراته استان فارس با بیان اینکه تیم کاراته بانوان استان فارس نیز هفته آینده برای انجام بازی‌های لیگ به تهران اعزام می‌شود تصریح کرد: بانوان کاراته‌کار فارس در دو بخش کومیته و کاتا مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تیم ارژن فارس 8 تیم در لیگ کاراته کشور دارد خاطرنشان کرد: هیئت کاراته استان فارس 17 تیم در لیگ‌های کشور دارد.

ده‌بزرگی با اشاره به اینکه تیم کاراته استان فارس سال گذشته مقام دوم لیگ را کسب کرد عنوان کرد: تیم مقاومت تهران و تیم قم در مسابقات لیگ امسال حریفان اصلی ما به شمار می‌آیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار