مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری، جزئیات حمله به این خواننده موسیقی سنتی را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۳۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 29 April 2019

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری، جزئیات حمله به این خواننده موسیقی سنتی را تشریح کرد.

 

علی عزیزی، مدیر برنامه‌های علیرضا افتخاری، خواننده موسیقی سنتی کشورمان، ضمن تأیید خبر مورد ضرب و شتم قرار گرفتن این هنرمند از سوی حمله اشرار اظهار کرد: «متاسفانه در مسیر بازگشت از ساوه بودیم که ۱۰ نفر از اشرار به ماشین ما حمله کردند و آقای افتخاری را مورد ضرب و شتم قرار دادند. خوشبختانه آقای افتخاری تنها نبود و توانستیم تا حدودی آن‌ها را از خود دور کنیم.»

 

وی در ادامه درباره حضور نیروی انتظامی و پیگیری قانونی این ماجرا گفت: «همان موقع با ۱۱۰ تماس گرفتیم و پلیس به محل حادثه آمد. شکایت‌نامه هم تنظیم شد و ما شکایت را پیگیری می‌کنیم.»

 

عزیزی درباره روند درمان و وضعیت جسمانی علیرضا افتخاری گفت: «چشم و صورت آقای افتخاری صدمه دیده است. به خاطر ضرباتی که به او وارد شد، ساعاتی بستری شدند. الحمدلله الان حال‌شان بهتر است و مشکل خاصی ندارند.»

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان قزوین نیز طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد افتخاری امروز نهم اردیبهشت ساعت 13:30 پس از اتمام برنامه کنسرت خود در شهرستان تاکستان در حین برگشت به سمت تهران، در مسیر متوجه درگیری عده‌ای در منطقه آراسنج بوئین‌زهرا می‌شود و برای وساطت و خاتمه دادن به این درگیری از خودروی خود پیاده شده و با یکی از همراهانش به محل نزاع نزدیک می‌شود.
 
بنابراین خبر در حین وساطت، ضربه‌ای از سوی یکی از طرفین دعوا به صورت این خواننده کشورمان برخورد می‌کند که منجر به مصدومیت جزئی در صورت وی می‌شود و پس از این اتفاق، فردی که همراه افتخاری بوده با ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را گزارش می‌دهد که با حضور نیروی انتظامی در محل درگیری، نزاع خاتمه می‌یابد.
 
قابل‌ذکر است ماجرای حمله به علیرضا افتخاری صحت ندارد و این خواننده کشورمان نیز شکایتی از این اتفاق نداشته و پس از خاتمه نزاع پیش‌آمده با همراهان خود راهی تهران شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار