تابناک گزارش می دهد
از صبح امروز خبری بر روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت مبنی بر حتمی بودن آغاز سهمیه بندی بنزین از ساعت 24 پنجشنبه ! خبری که از طرف مسئولین رد شده است. اما این شایعات باعث برخی تبعات در پمپ بنزین های شهر یاسوج و برخی نقاط استان شده است!
کد خبر: ۷۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 01 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از صبح امروز خبری بر روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت مبنی بر حتمی بودن آغاز سهمیه بندی بنزین از ساعت 24 پنجشنبه ! خبری که از طرف مسئولین رد شده است. اما این شایعات باعث برخی تبعات در پمپ بنزین های شهر یاسوج و برخی نقاط استان شده است!
تسنیم که منبع خبر مذکور بود ، نوشت : بنزین با نرخ ۱۰۰۰ تومان با سهمیه ۶۰ لیتر در ماه و بنزین آزاد با قیمت ۲۵۰۰ تومان در هر لیتر عرضه می‌شود.
همچنین دولت برای تاکسی‌های اینترنتی با هماهنگی مجموعه وزارت کشور سهمیه‌ای مجزا در نظر می‌گیرد.
قیمت هر لیتر بنزین سوپر آزاد نیز ۳۰۰۰ تومان در هر لیتر خواهد بود.
همچنین از دومین ماه اجرای سهمیه‌بندی، یعنی در تیرماه، سازوکاری تشویقی برای صرفه‌جویی سوخت با خرید سهمیه مصرف‌نشده بنزین مردم در نظر گرفته شده است.
در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی بنزین از روز آینده خبر می‌دهند سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب این موضوع گفت : مردم به شایعات و فضاسازی‌ها مخصوصاً در فضای مجازی توجه نکنند.
به گفته زیبا اسماعیلی اخبار منتشر شده درباره نرخ بنزین و جزئیات سهمیه‌بندی صحت ندارد و صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است.
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مردم تقاضا کرد اخبار مربوط به آینده بنزین را از طریق اخبار این شرکت دنبال کنند.
با وجود تکذیب این موضوع از طرف مسئولین ، اما برخی گزارشات ارسالی از هجوم خودروها به برخی پمپ بنزین های شهر های مختلف استان برای سوختگیری قبل از سهمیه یندی شدن بنزین حکایت دارد!
گزارش میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از هجوم گسترده خودروها به پمپ بنزین های شهر یاسوج حکایت دارد و در اطراف این جایگاه ها صف های طولانی خودرویی وجود دارد!
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار