داستان بی‌حال شدن فیروز کریمی در جریان بازی نفت مسجدسلیمان و سپیدرود، سرو صدای زیادی به پا کرد که صفر تا صد این ماجرا را بررسی کردیم.
کد خبر: ۷۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 05 May 2019

دقیقه 55 بازی نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت بود که مهرداد بایرامی گل اول این بازی را برای رشتی‌ها به ثمر رساند و پس از زدن این گل با هم‌تیمی‌هایش به شادی کردن پرداخت. 

اما نکته مهمی که در این لحظه توجه همگان را جلب کرد این بود که فیروز کریمی سرمربی نفت مسجدسلیمان به یکباره نقش بر زمین شد و چیزی شبیه حالت بیهوشی برایش پیش آمد.

فیروز که همواره با آن شخصیت کاریزماتیک، زبان طنزپرداز و اداهای شیرین و متبحرانه در کانون توجهات است، این بار نیز به شکلی جالب توجه روی زمین افتاد؛ جالب توجه از آن جهت که شکل دراز کشیدنش روی زمین جوری بود که برای بسیاری سخت بود که باور کنند واقعاً برای وی اتفاقی افتاده و این تصور پیش آمد شاید دارد نقش بازی می‌کند. اما پس از گذشت چند لحظه وخامت حال کریمی مسجل شد و وی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.  

این اتفاق اما حواشی زیادی در پی داشت، برخی گفتند با سنگ سر کریمی را شکسته‌اند و برخی گفتند وی فقط احساس ضعف کرده و از حال رفته است. شایعاتی که آن‌قدر زیاد شده بودند که حتی در برخی موارد از نتیجه بازی نیز پیشی گرفته و حساسیت بازی را تحت‌الشعاع قرار دادند.

جالب اینجاست که در این یکی دو روز، در فضای مجازی با تصویر فیروز کریمی در لحظه‌ای که نقش زمین شد، شوخی‌های زیادی شد و فیروز را بارها از زیر تیغ فتوشاپ گذراندند.

اما پس از حرف و حدیث‌های فراوان، پخش ویدیویی از صحبت محمدرضا احمدی مجری برنامه ستاره‌ساز با فیروز در حاشیه این برنامه، به شایعات پایان داد.

سنگ نه؛ بطری به سرم خورد

فیروز کریمی در این برنامه تلویزیونی درباره اتفاقات بازی با سپیدرود گفت: ابتدا خوشحالم که اسمی از مسجدسلیمان در این برنامه آمد و قطعا مردم خوب مسجدسلیمان استحقاق هر گونه همکاری و عنایت و لطف را دارند.

وی افزود: اگر خودم در کنار زمین حضور داشتم و در ادامه بازی تیم را رهبری می‌کردم، قطعا پیروز می‌شدیم چون اولا نمی‌گذاشتم حکیم پنالتی را بزند زیرا وی هفته قبل پنالتی را خراب کرده بود و ثانیاً وقت اضافه آنقدری بود که بتوانیم گل پیروزی را بزنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: خبری از سنگ نبوده و در آن لحظه که مصدوم شدم یک نفر قصد داشت بطری آب به دست شاگردانم برساند که از ناحیه درب بطری که سفت هم هست به سرم برخورد کرد و بی‌حال شدم اما در حال حاضر حالم خوب است و مشکلی ندارم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فیروز کریمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار