کد خبر: ۷۴۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 06 May 2019

 

پرساپولیس-تراکتورسازی-لیگ برتر
 
 

قطار لیگ برتر از هفته بیست و هشتم گذشت.

طرفداری- هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پیروزی پدیده، استقلال و سپاهان، توقف پرسپولیس و تراکتور همراه بود.

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر

تراکتورسازی 1-1 پرسپولیس

فولاد خوزستان 1-1 پیکان

نساجی 1-2 صنعت نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان 1-1 سپیدرود

سپاهان 2-0 ماشین سازی

پارس جنوبی جم 0-2 ذوب آهن اصفهان

سایپا 0-1 پدیده شهر خودرو

استقلال 4-2 استقلال خوزستان

تیم هفته: صنعت نفت آبادان

آبادانی ها خوب راه پیروز شدن در لیگ برتر را یاد گرفته اند و در چند هفته اخیر موفق شده اند که بازی های خوبی از خود نشان دهند و در این هفته نیز در شمال و در ورزشگاه نساجی موفق به انجام کاری بزرگی شدند، کاری که تیم های بزرگ لیگ برتر نتوانستند انجام دهند را با 10 بازیکن انجام دادند و موفق شدند که نساجی را 2 بر 1 شکست دهند.

صنعت نفت آبادان

مربی هفته: یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی و تیمش موفق شدند که سایپا را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهند. یحیی موفق شد تیمش را در جمع بزرگان جای دهد و همچنان شانس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. گل محمدی در این بازی یک تعویض طلایی داشت و با آوردن یونس شاکری تیمش را به پیروزی رساند.

یحیی گل محمدی

بازیکن هفته: سعید آقایی

مدافع سپاهان در برابر ماشین سازی تبریز یک بازی فوق العاده به نمایش گذاشت و موفق هم شد که روی هر دو گل تیمش تاثیر گذار باشد. پس از سعید آقایی بازیکنانی همچون جاناتان بالوتلی و غبیشاوی از صنعت نفت آبادان نیز با گل و پاس گلی که دادند عملکرد خوبی در این هفته داشتند.

سعید اقایی

بازی هفته: نفت مسجد سلیمان 1-1 سپیدرود رشت

جدال تیم های قعر جدولی لیگ بسیار جذاب و تماشایی بود. هر تیمی که در این بازی پیروز می شد می توانست تا حدود زیادی خیال خود را از ماندن در لیگ برتر راحت کند. ابتدا سپیدرود توسط مهرداد بایرامی به گل رسید و پیش افتاد. در آخرین دقایق بازی یک پنالتی برای صنعت گرفته شد که حکیم نصاری موفق به گل کردن پنالتی نشد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 100 اکبر آفاقی موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند و تیمش را نجات دهد.

سپیدرود-نفت مسجد سلیمان

ناکام هفته: سپیدرود رشت

سپیدرود در مهم ترین دیدار فصلش که می توانست با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان خود را از سقوط نجات دهد، مساوی کرد و حالا آن ها هنوز هم پایین تر از نفت مسجد سلیمان قرار دارند. بدشانسی و ناکامی شمالی ها آنجا بود که در دقیقه 100 گل خوردند.

سپیدرود رشت

تیم منتخب هفته بیست و هشتم

  • ترکیب تیم منتخب این هفته 4-2-3-1 است.
  • گلر منتخب کوروش ملکی از سپیدرود است.
  • محمد نژادمهدی از ذوب آهن، دانیال اسماعیلی فر از تراکتورسازی، عقیل کعبی از نفت آبادان و سعید اقایی از سپاهان در خط دفاع حضور دارند.
  • کمال کامیابی نیا از پرسپولیس، علی کریمی از استقلال، غبیشاوی از صنعت نفت، آل کثیر از پیکان و چراغعلی از ذوب آهن در خط هافبک حضور دارند.
  • جاناتان بالوتلی از نفت آبادان نیز در خط حمله بازی می کند.

جدول لیگ برتر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار