کد خبر: ۷۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 06 May 2019
 
تابناک / دروازه‌بان سپیدرود گفت: حق تیم ما با هوادارانی که دارد و با توجه به اینکه تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر است اصلاً سقوط نیست.
 

به گزارش خبرورزشی، کوروش ملکی، دروازه‌بان سپیدرود در مسجدسلیمان و دقیقه ۹۰ پنالتی میزبان را گرفت، اما در نهایت بازی قعرنشین‌ها مساوی شد.
* در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف شده در دقیقه ۹۹ برتری یک گله را از دست دادید.
خیلی خوب بازی کردیم و زور ما به مسجدسلیمان رسید، اما به داور نرسید!
* خیلی از داوری شاکی هستی؟!
مساوی عادلانه نبود و حق ما برد بود، اما داوری وحشتناک بود و تمام حواشی هم به خاطر سوت‌های بد داور به وجود آمد. در واقع داوری این‌قدر به ضرر ما بود که تیم ما با یازده بازیکن مقابل ۱۲ بازیکن تیم مسجدسلیمان می‌جنگید. تیم ما برای برد به مصاف تیم جنوبی رفته بود و بازی خوبی هم ارائه دادیم، اما در بازی‌ای که مستحق برد و ۳ امتیاز بودیم داور به جای گرفتن چهار، پنج دقیقه وقت تلف شده ۹ دقیقه برای تیم میزبان زمان تلف‌شده محاسبه کرد تا بالاخره آن‌ها به گل مساوی برسند. حق تیم ما برد بود و باور کنید حتی چند تن از هواداران تیم مسجدسلیمان هم در پایان بازی معترف بودند حق سپیدرود برد بود.
* از پنالتی‌ای که مهار کردی حرف بزن!
تا لحظه آخر صبر کردم و دست بازیکن باتجربه تیم حریف را خواندم. البته دعای هواداران تیم و بازیکنان پشت سرم بود که موفق شدم پنالتی را مهار کنم و اگر کمی جهشم کمتر بود قادر به مهار پنالتی نمی‌شدم.
* راه ماندن‌تان در لیگ برتر به نظر سخت‌تر از تیم مسجدسلیمان است!
ما یک لحظه هم به سقوط فکر نکردیم. کارمان سخت است، اما حق تیم ما با هوادارانی که دارد و با توجه به اینکه تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر است اصلاً سقوط نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار