کد خبر: ۷۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 09 August 2015
رشت - ایرنا - فرماندار رودسر با اعلام اینکه در سالجاری مبلغ 15میلیارد تومان اعتبار برای توسعه عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است ، از مدیران اجرایی خواست ؛ برنامه ریزی لازم در زمینه طرحهای عمرانی را متناسب با اقتصاد مقاومتی پی ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر جانبازی رودسری عصر شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی با بیان اینکه این میزان اعتبار از محل منابع مختلف به این شهرستان تخصیص داده شده گفت : اعتبار تخصیصی برای انجام 154پروژه در 16فصل و در قالب 37 دستگاه پیش بینی و لحاظ شده است.
وی افزود : این اعتبار در طرحهای مسکن ، حمل و نقل ، فرهنگ و هنر ، محیط زیست ، بهداشت و سلامت ، انرژی ، آب ، رفاه اجتماعی و صنعت و معدن شهرستان سرمایه گذاری خواهد شد.
وی تصریح کرد : نقشه راه مدیران باید بر اساس اقتصاد مقاومتی پی ریزی شود.

****
معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار رودسر بر ضرورت بازرسی مستمر و هدفمند از واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان تاکید کرد و گفت : این روند بی تردید باعث تامین منافع مردم و اعتماد سازی می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، یوسف پور امیر روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر این مطلب که روند بازرسی ها باید هدفمند ، پایدار و مستمر باشد افزود : دستگاههای مرتبط در این امر باید وظایف و رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند و این تلاشها بطور قطع باعث اعتماد بیشتر مردم به مسوولان خواهد شد.
وی حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از تضییع حقوق آنان را یک اصل و ضرورت خواند و اظهار کرد : معتقدم هر گونه مماشات با واحدهای صنفی و غیر صنفی متخلف نتیجه معکوس به دنبال خواهد داشت و مبنا و اصل در این زمینه باید منطبق بر اصل بازدارندگی باشد.
معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار رودسر از بازرسی بیش از 780 واحد صنفی و غیر صنفی شهرستان در سالجاری خبر داد که نتیجه آن به ثبت رسیدن 39 مورد تخلف در حوزه های مختلف بوده است .
شهرستان رودسر بیش از 4500 واحد صنفی فعال دارد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان بیش از 146هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار