فرمانده انتظامی چالوس از نصب ۱۴ دوربین برای ارتقای امنیت اجتماعی درسطح شهرستان خبر داد
کد خبر: ۷۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 09 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر سرهنگ علیرضا قدیمی ظهر یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران برگزار شد گفت: نصب دوربین در سطح شهرستان باعث امنیت اجتماعی می شود و تاکنون تعداد هشت تیر نصب شده و شش موردباقی مانده در حال جانمایی است.
فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس با بیان اینکه نیروی انتظامی یکصد مسئولیت دارد گفت: وظیفه ما ایجاد امنیت و آرامش مردم جامعه است که این امر به تنهایی امکان پذیر نیست.
وی با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگاری یک حرفه است و شما می توانید در ایجاد امنیت به نیروی انتظامی همکاری کنید.
قدیمی با بیان مشکل ترافیک شهری گفت: به علت وجود آزادراه و مسافرخیز بودن منطقه در بیشتر ایام سال جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شهرستان تبدیل به ۸۰۰ هزار نفری می شود ولی با وجود افزایش جمعیت، تعداد پرسنل نیروی انتظامی همان تعداد قبلی و خیابانهای شهر به شکل قبل است که این از حد ظرفیت شهر بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: می توان با ایجاد یک همایش از وجود ۱۱ هزار دانشجو که در شهرستان در حال تحصیل هستیم در خصوص حل مشکل ترافیک کمک گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تصزیح کرد: تاکنون  ۸۰ درصد غرقی و ۳۸ درصد کاهش سرقت اماکن، ۹ درصد کاهش سرقت اتومبیل و ۲۹ درصد کاهش سرقت موتورسیکلت را نسبت به مدت مشابه پنج ماه اول سال قبل شاهد بوده ایم، همچنین ۱۱ درصد افزایش کشف مواد مخدر، ۱۵ درصد افزایش دستگیری معتادین را نیز شاهد بوده ایم.
قدیمی با بیان این مطلب که که پیش بینی مهمتر از پیشگیری است گفت: در دوماه گذشته با انجام طرحهای متعددی از جمله جمع آوری قلیان سراها که از هتل کوروش تا هتل پارسیان صورت گرفت حدود هزار و ۲۰۰ قلیان جمع آوری شد.
وی همچنین در خصوص محور کندوان گفت: در محور کندوان بعضی از مناطق برق غیر مجاز می گرفتند که قطع شد و در خصوص ترافیک محور اقداماتی صورت گرفت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار