امام‌جمعه لامرد گفت:: این موضوع را سوء مدیریت می‌دانم تا کی باید مردم گرفتار باشند، این گرانی‌های افسارگسیخته و کمبود در بازار مهار شود.
کد خبر: ۷۴۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 11 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های نماز  جمعه شهر لامرد اظهار داشت: اگر کسی به آموزه‌های قرآنی عمل کرد پیروز می‌شود.

وی افزود: خویشتن‌داری ما در موضوع برجام خوب بود اما آمریکا و اروپا هر دو تخلف کردند و به اتحادیه اروپا اخطار می‌دهم اگر به تعهدات خود در مدت ۶۰ روز عمل نکند قطعاً با برخورد سخت جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو می‌شود.

حسین زاده ادامه داد: امروز قدرت مقاومت به‌واسطه آن مقاومتی است که جمهوری اسلامی ایران به بقیه نقاط دیگر منتقل کرد و نخست‌وزیر رژیم اشغال‌گر اسرائیل نیز قدرت مقاومت را پذیرفته است زیرا می‌داند اسرائیل در تیررس موشک‌های نقطه زن مقاومت قرارگرفته است.

امام‌جمعه لامرد با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته در سطح بازار خطاب به مسوولان متذکر شد: مردم عزت دارند و درست نیست در صف فلان محصول بایستند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع را سوء مدیریت می‌دانم تا کی باید مردم گرفتار باشند، این گرانی‌های افسارگسیخته و کمبود در بازار مهار شود.

حسین زاده بیان داشت: ما جنگ را اداره کردیم امروز یک محصول و کالاهای اساسی را نمی‌توانیم اداره کنیم؟

وی با اشاره به پرداخت حقوق کارگران سیمان لامرد پس از مطرح شدن در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده حقوق کارگران کارخانه سیمان به‌جز یک ماه اخیر پرداخت‌شده است که از مسوولان این کارخانه تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه لامرد اضافه کرد: موضوعات مطرح‌شده مشکلات کارگران در خطبه‌های نماز جمعه تنها مربوط به کارخانه سیمان نبود بلکه مربوط به بقیه صنایع نیز بود که باید بقیه نیز در پرداخت حقوق کارگران جدیت داشته و مشکلات کارگران را حل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار