فرمانده سپاه ناحیه ثار الله شیراز گفت: بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت محلات و ادارات تا ۱۵ فروردین سال آینده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱ 23 February 2015

  به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور با اشاره به فعالیت‌های سپاه ثارالله برای برگزاری اردوهای راهیان نور به بهترین شکل اظهار داشت: در همین راستا یک کارگروه ستاد راهیان نور برای جا نمایی مکان اسکان، حمل‌ونقل و مسائل پشتیبانی و فرهنگی و کمیته اطلاع رسانی با محوریت روابط عمومی تشکیل شده است.

وی گفت: بخشی عمده‌ای از هزینه سفر را سپاه تقبل می‌کند و بخش اندکی را خود بسیجیان می‌پردازند و در برخی از نقاط نیز با توجه به وضعیت معیشتی خود افراد مبلغی پرداخت نمی‌کنند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به فراخوان پایگاه‌های مقاومت مردمی و استقبال فراوانی که از این برنامه شده است تصریح کرد: بخشی از اعزام‌ها شامل حوزه‌های بسیج ادارات شامل پایگاه‌های مقاومت آبفا استان، اداره کل مخابرات فارس، شرکت برق، هلال احمر، بهزیستی، شرکت نفت و شرکت گاز است و از بخشی از حوزه‌های محلات نیز خواهران و برادران و خانواده‌های معظم شهدای شهرک گلشن هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه ثارالله به مناطق عملیاتی و بسیجیان پایگاه‌های منطقه ارژن و خانه زنیان از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله با اشاره به تأثیر اردوهای راهیان نور در انتقال ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان گفت: این کاروان‌ها با همراهی مسئول کاروان، مسئول فرهنگی، راوی و روحانی انجام می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: 400 نفر از بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت معصومه، زهرای اطهر (س) خواهران 6 اسفند رهسپار مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار