مدیر بازرگانی صنعت، معدن و تجارت یزد، گفت: برای توزیع عادلانه شکر نرم افزاری در استان تهیه شده، که با وارد کردن کد ملی خانوار از خرید دوباره شکر جلو‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 28 May 2019

«علی افشارپور» با اشاره به اقدامات سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان برای توزیع عادلانه شکر،‌ اظهار کرد:‌ سهمیه 260 تنی شکر طی روزهای آینده، در چندین فروشگاه خاص توزیع می‌شود.

وی افزود:‌ در استان یزد پنج هزار تن سهمیه صنف و صنعت و حدود 285 تن سهمیه برای خانوارها در نظر گرفته شده، اما همچنان تقاضا برای خرید شکر در استان یزد وجود دارد.

مدیر بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نرم افزار ویژه دریافت شکر تنظیم بازار در یزد، گفت: نحوه توزیع شکرهای اختصاص یافته بین صنف ها با توجه به اولویت ماه مبارک رمضان به واحدهای تولید زولبیا، بامیه، قند و نبات واگذار شده است.

افشار پور تصریح کرد: در این زمینه قند و نبات‌های تولید شده با قیمت دولتی در استان یزد توزیع می‌شود.

این مسول بیان کرد: سعی کمیته توزیع زیر گروه تنظیم بازار این بوده، که در چند فروشگاه تعیین شده، فرآیند توزیع با حضور بازرس انجام شود.

وی در پایان گفت: امسال به دلیل تفاوت بالای قیمت شکر آزاد و شکر دولتی، تقاضا برای خرید شکر دولتی زیاد است که این تقاضا بیش از حد نیاز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار