نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) :
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: حضور یکپارچه مردم انقلابی و ولایتمدار در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اقتدار نظام اسلامی و را به رخ استکبار می کشد.
کد خبر: ۷۵۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 01 June 2019

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز چهارشنبه در آیین معارفه معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) با دعوت از مردم سلحشور، ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم خوزستان در چهار دهه اخیر همواره پیشتاز صحنه‌های سخت بوده و سربلند از این میدان های سخت بیرون آمدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس همواره دغدغه امام (ره) و مردان انقلابی است، افزود: امسال که چهارمین دهه انقلاب اسلامی را جشن گرفته و وارد دهه پنجم شده ایم، حضور در راهپیمایی روز قدس می‌تواند بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ استکبار کشیده و لرزه بر پیکره دشمن وارد کند.

وی حضور مردم در صحنه‌های انقلابی را با نابودی استکبار مساوی دانست و گفت: امسال که سرآغاز دهه پنجم انقلاب و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سرآغاز گام دوم انقلاب اسلامی است، باید چنین گامی را محکم‌تر برداشته و همه اقشار در این راهپیمایی با شکوه حضور پررنگ تر داشته باشند.

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد: استکبار به دنبال رقم زدن سازش مجدد است البته چنین طرحی را به گور خواهد برد چرا که ملت انقلابی فلسطین به این جمع بندی رسیده که تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی، مقاومت و استکبارستیزی است.

وی گفت: از مردم ایران خواستاریم با همت و قوت بیشتر و حضور پررنگ‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده و ما نیز امید داریم زودتر از زمان پیش بینی شده شاهد فروپاشی دنیای استکبار باشیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و دنیای استکبار بار دیگر بر خاک مذلت خواهد نشست.

آیین تکریم و معارفه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان روز چهارشنبه برگزار شد و با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)، سرهنگ محمد رضا نعمتی برای این سمت معرفی و از زحمات سروان حسین برزی مسئول سابق روابط عمومی تقدیر شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار