کد خبر: ۷۵۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 02 June 2019

راهپیمایی روز قدس با حضور مسؤولان، کارمندان، به ویژه بازاریان و اصناف و اقشار مختلف مردم در شهرستان قائمشهر برگزارشد

به گزارش خبرنگارما مردم روزه‌دار و مومن شهرستان قائمشهر همگام با سایر شهرهای استان‌های کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس، همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند.
راهپیمایی روز قدس در قائمشهر نیز از میدان طالقانی اغاز گردیده بود و راهپیمایان مسیر خیابان تهران را به سمت مصلی این شهر طی کردند.

مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، ، فلسطین حمایتت می‌کنیم از جمله شعارهایی بود که مردم ولایت مدار این شهر همراه با ملت استکبارستیز ایران در این راهپیمایی سر می‌دادند.

حضورچشمگیر قشر بازاریان واصناف و کارکنان مجموعه اداره صنعت ومعدن قائمشهر بهمراه خانواده خود در این راهپیمایی حائز اهمیت بوده و این نشان از درک واقعیت‌های انقلاب و روحیه استکبارستیزی آنان است.

درپایان این مراسم قطعنامه ای درراستای حمایت ازمردم فلسطین ومحکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد که نمازگزاران با سردادن بانگ الله اکبر حمایت قاطع خود را از حقوق مردم مسلمان ومظلوم فلسطین ومحکوم کردن سیاستهای خصمانه اسرائیل وامریکا
ا علام کردند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و مردم روزه‌دار کشور در این روز با حضور در راهپیمایی انزجار از استکبار و رژیم غاصب صهیونیزم و همچنین حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار