رئیس کمیته امنیت ملی مجلس گفت: ادعای آمریکایی‌ها در ارتباط با دسترسی به متن توافقنامه ایران و آژانس بلوف سیاسی است.
کد خبر: ۷۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدرضا محسنی‌ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها در ارتباط با دسترسی به متن توافقنامه ایران و آژانس بلوف سیاسی است، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی با حساسیت ویژه‌ای هرگونه اظهارنظر از سوی مسئولان آمریکایی را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهد و در این زمینه هم نگرانی‌هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه متن توافق ایران و آژانس باید محرمانه بماند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در زمینه اطلاع از متن توافقنامه بین ایران و آژانس ادعاهایی را مطرح کرده‌اند که این مسائل به خاطر پیامدهای سیاسی داخلی کشور خودشان است که البته امیدواریم آژانس طبقه‌بندی‌های مورد نظر را رعایت کرده باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست‌های مختلفی که با اعضای تیم مذاکره‌کننده داشته‌ایم بارها این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: خانم رایس به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل در این زمینه ادعاهایی را مطرح کرده که از موضوع توافق بین ایران و آژانس اطلاع دارد که این اطلاعات از نظر جمهوری اسلامی ایران و آژانس دارای طبقات امنیتی است و باید فقط در اختیار خود آژانس باشد که ما معتقدیم این صحبت‌های مطرح شده بلوف‌های سیاسی است که از سوی دولت مردان آمریکایی مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر آقای آمانو در این زمینه دچار تخلفی شده باشد، قطعا در رابطه بین ایران و آژانس تاثیرگذار است، ادامه داد: تاکید داریم که این اطلاعات باید محرمانه بماند و آژانس هم باید در این زمینه اصول و قواعد را رعایت کند.

محسنی‌ثانی در ادامه به مسئله تغییرات گسترده مدیران دولتی در سطوح شهرستانی و استانی اشاره کرد و افزود: این تغییرات یک آفت بزرگ در حوزه اداری است که دولت‌ها اسیر آن هستند.

وی با بیان اینکه تغییر مدیران آن هم با نیت‌های سیاسی سبب آسیب جدی به نظام اداری و سطح کلان مدیریتی کشور می‌شود، اضافه کرد: البته تغییرات مدیران در سطوح کلان کشوری در راستای اجرای سیاست‌های دولت‌هاست که امری توجیه‌پذیر و قابل بحث است.

نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با گلایه از تغییرات مدیران در این شهرستان یادآور شد: در تغییرات مدیران شهری باید به شایسته‌سالاری، خدمت صادقانه و افزایش سطح رضایتمندی مردم توجه شود و اگر این تغییرات با نگاه‌های سیاسی باشد قطعا سبب کند شدن روند توسعه شهرستان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار