معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استان مرکزی
تابناک مرکزی - معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استان مرکزی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که صبح امروز برگزار شد در رابطه با توزیع شکر گفت::هیچ محدودیتی در توزیع شکر نیست
کد خبر: ۷۶۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 06 July 2019

هیچ محدودیتی در توزیع شکر نیست/ کسبه نرخ شکر را گران کرده اند

سعید فرخی با بیان اینکه پشتوانه شکر هیچ محدودیتی ندارد، افزود: قیمت شکر در بازار استان تا ۴۵۰۰ تومن رسید، ولی با توجه به اینکه توزیع خوبی صورت نگرفت مجدد افزایش قیمت داشتیم.

وی تصریح کرد: جای تامل دارد که شکر در مغازه‌ها موجود است، اما در وسط شهر به قیمت ۷۵۰۰ تومان توزیع میشود باید طی چند روز اینده نرخ شکر به ثبات برسد.
فرخی متذکر شد: متوسط قیمت شکر ۵ هزار و ۳۲۰ تومان بوده در حالی که برای کسبه سودی بیش از ۱۳/۳ دهم درصد به همراه داردکه نشان از گران فروشی کسبه در بازار  دارد.

براساس این گزارش در جلسه امروز همچنین در رابطه با افزایش شهریه مهد‌های کودک استان و موضوع سهمیه لاستیک و کاغذ مباحثی مطرح و افزایش ۲۸ درصدی شهریه درمهد‌های کودک اراک و ۲۵ درصدی در مهد‌های شهرستان‌های استان مصوب گردید.

در ادامه جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان در رابطه با سهمیه لاستیک گفت::   در صورت تداوم انباشت  ۴۰۰۰ حلقه لاستیک سنگین در واحد‌های صنفی استان تا یک هفته ارسال حواله به استان‌های دیگر و در ازای آن دریافت لاستیک سایز ۱۲ و ۲۴ به شکل سهمیه پیگیری و در غیر این صورت تصمیم گیری با سازمان صمت خواهد بود.

فرخی در خصوص سهمیه کاغذ نیز با بیان اینکه  در استان کاغذ سهمیه‌ای نداریم،  متذکر شد:   ۱۵۰۰۰ بسته کاغذ با ارز نیمایی در استان جذب شد که  ۱۰۰۰۰ بسته با اولویت ادارات به خصوص آموزش و پرورش توزیع شده و در حال حاضر هیچ سهمیه اضافه‌ای وجود ندارد و تصمیمی هم در این زمینه در استان اتخاذ نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار