کد خبر: ۷۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 13 August 2015

انزلی - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انزلی گفت : خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقش موثری را در تامین امنیت و توسعه جامعه دارند .

سرهنگ هرمز عشقی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد : خبرنگاران بعنوان دیده بان جامعه به زدون کژروی ها از جامعه کمک می کنند.
وی با بیان این که خبرنگار با راستی و درستی در مقام روشنگری و فرهنگسازی در جهت استیفای حقوق مردم و آگاهسازی تلاش می کند ، از خبرنگاران خواست تا با اطلاع رسانی صحیح آگاهی های لازم را به مردم برای پیشگیری از بروز ناهنجاری ها و جرایم برسانند.
سرهنگ عشقی یکی از موارد مشکل آفرین در شهرستان گردشگری انزلی را فعالیت غیرقانونی مسافرکاشانه ها عنوان و تصریح کرد : این اقامتگاهها می تواند به صورت مرکزی برای اقدامات مجرمانه و سکونت سارقان ، اشرار و کلاهبرداران در بیاید.
وی یادآور شد : 14 عضو یک گروه سارق با کرایه دو باب از همین مسافرکاشانه ها اقدام به سرقت از مردم شهرستان می نمودند که با هوشیاری و تلاش پلیس دستگیر و این دو مسافرکاشانه نیز پلمپ شدند.
فرمانده انتظامی انزلی با تاکید بر این که فعالیت غیرمجاز این اقامتگاهها حوادث جبران ناپذیری را موجب می شود تاکید کرد : با صاحبان این گونه مکانها برخورد قانونی می شود و اقامتگاههای مذکور نیز پلمپ خواهند شد.
وی همچنین از دستگیری زوج سارق خودرو و کشف عوامل یک شرکت هرمی توسط پلیس انزلی طی ماههای اخیر خبر داد.
وی بازرسی از مسافرکاشانه ها ، ساماندهی رابطین کرایه این اماکن ، شناسایی و پلاک گذاری آلاچیق ها را از اقدامات صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد.
سرهنگ عشقی افزود : در سالجاری 15 قلیان سرا پلمپ و 57 نفر از صاحبان صنوف متخلف شناسایی و برایشان پرونده قضایی تشکیل شده است.
وی با اشاره به برگزاری پنج همایش اصناف و امنیت به منظور ابلاغ هشدارهای لازم متذکر شد : تاکید ما به صنوف رعایت مقررات و قوانین است.
وی یادآورشد : با توجه به اجرای طرحهای پاکسازی نقاط آلوده در طول سال در نقاط مختلف آمار قابل توجهی در بحث دستگیری معتادان اعم از عمده فروشان و خرده فروشان شامل 344 درصد افزایش کشف مواد مخدر داشتیم.
فرمانده انتظامی انزلی در خاتمه گفت : با برگزاری جلسات آموزشی و بهره مندی از اساتید خبره می کوشیم اخلاق اسلامی و برخورد مناسب را در نیروهای پلیس ارتقاء دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار