رییس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان :
تابناک: رییس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند، گفت: پرتقال و سیب شب عید اصفهانی ها به طور کامل تامین شده و این محصولات از ۲۵ اسفند ماه در سطع استان توزیع می شود.
کد خبر: ۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، عبدالرضا طیاری با اشاره به اینکه امسال بخشی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه خرید و ذخیره سازی میوه به سازمان تعاون روستایی واگذار شد، اظهار داشت: با ابلاغ این مصوبه از سوی مجلس از آبان سال جاری مقدمات ذخیره سازی میوه انجام شد.

وی تاکید کرد: تاکنون ۴۵۰۰ تن پرتقال از مازندان و همچنین ۱۵۰۰ تن سیب سمیرم برای استان اصفهان ذخیره سازی شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان بیان داشت: بر اساس دستورالعمل وزن پرتقال ها بین ۲۰۰ تا ۳۴۰ گرم و سیب بین ۱۴۰ تا ۱۹۰ گرم است.

وی در خصوص کیفیت میوه های ذخیره شده برای شب عید، بیان داشت: دو شرکت در مازندان کیفیت پرتقال ها را بررسی و محصول را پلمب کردند و در اصفهان نیز کارشناسان آنها پلمب را باز کرده و میوه های را براساس دستورالعمل مشخص تحویل می دهند.

طیاری سهرفیروزانی همچنین تاکید کرد: علاوه بر این سازمان تعاون روستایی ۲ هزار تن سیب سمیرم هم برای سایر استان ها از جمله هرمزگان، خراسان جنوبی، کهکیلویه و بوراحمد، چهارمحال و بختیاری، قم و یزد برای توزیع ذخیره سازی کرده است.

وی تاکید کرد: برای شب عید کمبود میوه ای نخواهیم داشت و از ۲۵ اسفند ماه پرتقال و سیب وارد بازار اصفهان می شود.

رییس سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: هنوز قیمت ها مشخص نیست البته سازمان حمایت از مصرف کننده و کارگروه تنظیم بازار استان در زمان مشخص نرخ ها را اعلام می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار