کد خبر: ۷۶۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 27 July 2019

رئیس اورژانس ذانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل ، انحراف پیکان وانت و برخورد با مغازه در کمربندکی امیرکلا که 2مرد 15و14 ساله درمغازه مشغول کار بودند برخورد که درهمین ارتباط یک مرد 15 ساله  به علت شدت جراحات و خونریزی فوت نموده ومرد14 ساله دیگر به شدت مسدوم وروانه بیمارستان شد.            
دکترابوالقاسم لعلی رئیس اورژانس ذانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل درگفتگو باخبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل بیان داشت: طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف پیکان وانت و برخورد با مغازه در کمربندی امیرکلا گزارش شد.     
وی ادامه داد:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین های پایگاه بیشه سر و رضی کلا را به محل حادثه اعزام کرد که تکنسین های این اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند. 
این مسئول افزود: در این حادثه متاسفانه 2مرد 15و14 ساله که در مغازه مشغول کار بودند برخورد نموده وبه شدت دچار آسیب دیدگی می شودکه  تکنسین های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه و مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.            
رئیس اورژانس ذانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل درپایان تصریح کرد: متاسفانه یکی از مصدوم حادثه که مرد 15 ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار