گزیده خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در رسانه‌ها؛
تابناک: : اگر هر یک از شما به قصد هوی و هوس شخصی یا جناحی در هر کدام از این انتخابات شرکت کنید در روز قیامت گرفتار عذاب الهی خواهید شد.
کد خبر: ۷۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 14 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت، حجت الاسلام میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان برگزار شد که بخشی از صحبت های وی در دو خطبه در خبرگزاری های اصفهان به شرح زیر است:

خبرگزاری مهر:

میردامادی بیان داشت: یکی از مناسبت هایی که در آستانه آن قرار داریم کودتای ۲۸ مرداد است که در این واقعه همچون ماجرای فتنه ۸۸ دشمن با دلارهای خود قصد جدا کردن دین از سیاست را داشت.

وی اظهار داشت: هدف دشمن در فتنه ۸۸ جدایی دین از سیاست و کنار گذاشتن روحانیت بود که با هوشمندی رهبر معظم انقلاب این خواسته محقق نشد.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: برخی هم که امروز هنوز این فریاد را سر می دهند و قصد دارند دین را از سیاست و سیاست را از روحانیت جدا کنند، نوکران حلقه به گوش امریکا و انگلیس هستند.

خبرگزاری ایسنا:

امام جمعه موقت اصفهان ضمن ابراز تشکر از حضور پر شور مردم ولایت مدار اصفهان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای غواص عملیات کربلای چهار، گفت: الگوی شما آن حسین (ع) است. حسینی که نخستین منادی عزت اسلام بود و هیچ گاه در برابر ترفندهای مستکبران زمان خود سر تسلیم فرود نیاورد.

میردامادی ادامه داد: وای به حال مسئولی که پدر و مادر شهیدی با چشم گریان اداره او را ترک کند. هر کرسی مسئولیتی این کشور مدیون یک کربلا شهید است و مسئولان باید برای رضایت مردم با تمام وجود تلاش کنند.

وی نامزدان شرکت در دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: اگر هر یک از شما به قصد هوی و هوس شخصی یا جناحی در هر کدام از این انتخابات شرکت کنید در روز قیامت گرفتار عذاب الهی خواهید شد.عرصه را برای حضور افراد توانمند و با تقوا که اسیر زرق و برق دنیا نمی شوند آماده کنید و بدانید اینجا غرب نیست که رای مردم را بتوان با یک دست چلو کباب خرید.

خبرگزاری فارس:

امام جمعه اصفهان به جایگاه علمی و دینی حضرت امام صادق(ع) اشاره و عنوان کرد: زمانی در عراق روزانه 800 نفر احادیث امام صادق(ع) را برای مردم می‌گفتند، این امام شریف چکیده همه تعالیم خود را در یک جمله فرمودند «کسی که نماز را کوچک شمرد به شفاعت ما نمی‌رسد.»

وی پر بودن بازارها در زمان اذان و خالی بودن مساجد را نشانه کوچک شمردن نماز دانست و ابراز کرد: امروز مشکلات اقتصادی ما به حدی رسیده است که به یک بحران تبدیل شده و اقتصاددانان فقط به فکر حل مشکلات از طریق راه‌حل‌های اقتصادی هستند، در حالی که همه غافل شده‌ایم که خداوند رازق است.

میردامادی تأکید کرد: اقتصاد ما زمانی اصلاح می‌شود که چشم جامعه، کسبه، دولت و ملت ما به خداوند باشد و به دست کس دیگری نباشد.

وی رمز موفقیت ملت را مقاومت، ایمان و توکل به خدا دانست و گفت: در نامه‌ای که امام راحل به
گورباچف فرستادند، مشکل اصلی شوروی را خدازدایی عنوان کردند.

امام جمعه موقت اصفهان، گفت: تا زمانی که اعتماد ما به این باشد که اگر فلانی از ما راضی شد، هم آب داریم و هم نان، مشکلات ما حل نخواهد شد. امید به غیر خدا به فرمایش قرآن کریم مثل لانه عنکبوت است.

خبرگزاری تسنیم:

میردامادی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیست بیان کرد: آفرین بر حزب‌الله لبنان و سیدحسن نصرالله که 33 روز در مقابل اژدهای سمی رژیم صهیونیستی ایستاد و اسرائیل را به خاک ذلت کشاند.

خبرگزاری ایرنا:

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز شکست صهیونیستها در جنگ33 روزه گفت : رژیم اشغالگر قدس در این جنگ در برابر حزب الله با ذلت و تحقیر پذیرای شکست شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار