معاون کمیته امداد ایلام:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد ایلام از بهره مندی ۱۲ هزار نفر در استان ایلام از برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 27 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ همت الفتی اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۹۶ کانون محله و چهار کانون دائم با محوریت برنامه های آموزشی و اوقات فراغت برای مددجویان ایلامی در این استان در حال فعالیت است.

وی عنوان کرد: در تابستان امسال این کانونها با استقبال بسیار خوب خانواده ها مواجه شده به شکلی که هر یک از این کانونها پذیرای بیش از ۱۰۰ نفر از خانواده های مددجویی بوده است.

وی با بیان اینکه محوریت کانونهای محلات در مناطق محروم وم روستایی بوده است، گفت: در این کانونها نه فقط خانواده های مددجویی بلکه سایر اقشار مردمی نیز  امکان بهره مندی از این کانونها را داشته اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ایلام در ادامه افزود: استفاده از برنامه های متنوع آموزشی به صورت رایگان،صرفه جویی در رفت و آمد و هزینه ها،نبود محدودیتهای سنی و در نظر گرفتن برنامه های اردویی برای شرکت کنندگان از ویژگیهای اصلی این کانونها بوده است.

بهره مندی ۱۲ هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد

الفتی در ادامه به برنامه های اوقات فراغت این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۱۲ هزار نفر از برنامه های کانونهای این نهاد برخوردار شده اند.

وی گفت: شرکت کنندگان در این کانونها از برنامه هایی همچون اردوهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس،اردوهای سه روزه درون استانی،اردوهای راهیان نور و دیگر برنامه های فرهنگی بهره مند شده اند.

الفتی یکی دیگر از برنامه های اردویی این نهاد را اردوهای تخصصی برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: این اردوهای تخصصی بین ۱۰ تا ۱۵ روز بوده و شرکت کنندگانی که در این اردوها آموزش دیده اند در آینده به عنوان مربیان آموزشی با این نهاد همکاری خواهند کرد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار