رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل با تاکید بر ضرورت احداث خانه تکواندو در استان گفت: تلاش می‌کنیم با مساعدت فدراسیون و مسئولان ورزش اردبیل اولین خانه تکواندو استان در آینده‌ای نزدیک احداث شود.
کد خبر: ۷۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 16 August 2015

اسماعیل لطفعلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: اردبیل با توجه به ظرفیت های خود در رشته تکواندو و وجود تکواندوکاران مطرح در اولویت ایجاد خانه تکواندو قرار دارد.

وی با بیان اینکه احداث خانه تکواندو بی شک در توسعه این رشته در استان اردبیل تاثیرگذار خواهد شد، تاکید کرد که تنها مشکل در این زمینه تامین اعتبارات است که تلاش می شود با جلب مساعدت های مختلف این مهم حل شود.

رئیس هیئت تکواندو استان با اشاره به سابقه مطلوب اردبیل در تکواندو کشور ادامه داد: تاثیرگذاری این استان در کشور امروز کم رنگ شده اما اعتقاد داریم که با ظرفیتی که هست می توانیم به سطح برتر کشور بازگردیم.

وی دستیابی به این مهم را نیازمند برنامه ریزی، سرمایه گذاری، تامین زیرساختها و حمایت دانست و تاکید کرد: امروز تمام دغدغه هسئت تکواندو اردبیل هدایت این رشته به بالاترین موفقیت ها است.

لطفعلی زاده به ضرورت رشد و توسعه تکواندو بانوان در استان تاکید کرد و یادآور شد: تکواندو بانوان اردبیل در سال های گذشته از آقایان برتر بوده و در سطح کشوری نیز حرف زیادی برای گفتن داشته است، اما امروز سطح بانوان پایین آمده و در لیگ های کشوری حضور نداریم.

وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای توسعه تکواندو در استان تصریح کرد: ساماندهی کمیته های هیئت، اجرای مسابقات مختلف در رده های سنی، توجه به توسعه تکواندو در بین بانوان، تشکیل اتاق فکر و بکارگیری هیئت رئیسه قوی از جمله های برنامه های کوتاه مدت هیئت خواهد بود.

رئیس هیئت تکواندو استان همچنین افزایش ورزشکاران این رشته را از برنامه های میان مدت هیئت برشمرد و ادامه داد: ساماندهی باشگاه ها، شناسایی باشگاه های قهرمان پرور، استعدادیابی، برگزاری لیگ استانی، حمایت مالی و تجهیز شهرستانها، توجه به توسعه پایه ای تکواندو، برگزاری کلاسهای آموزشی در تمام بخشها و... از دیگر برنامه های میان مدت است.

وی جذب اسپانسر، تجهیز استان به جدیدیترین سیستم داوری، احیای بخش پومسه تکواندو، تعامل با کشورهای همسایه، میزبانی مسابقات کشوری و ارتقا هیئت تکواندو اردبیل به ۱۰ هیئت برتر کشور را از برنامه های بلند مدت هیئت عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار