بازدید سرزده از نانوایی های شهر یاسوج
تیم بازرسی سرزده متشکل از مدیران و کارشناسان دو اداره صمت و تعزیرات حکومتی بازدید سرزده ای از برخی نانوایان شهر یاسوج داشتند که متاسفانه در همه نانوایی های بازدید شده شکلی از تخلف مشاهده شد که برای این نانوایان متناسب با تخلف صورت گرفته تشکیل پرونده شد.
کد خبر: ۷۸۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹ 23 September 2019
این روزها و در پی انتقادات همیشگی و با سابقه مردمی از برخی اصناف ، دو مدیر جدید منصوب شده در تعزیرات حکومتی و صمت کهگیلویه و بویراحمد ، بازدیدهای سرزده را در دستور کار خود قرار داده و اظهار دارند که با همه وجود جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان تلاش خواهند کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تیم بازرسی سرزده متشکل از مدیران و کارشناسان دو اداره صمت و تعزیرات حکومتی بازدید سرزده ای از برخی نانوایان شهر یاسوج داشتند که متاسفانه در همه نانوایی های بازدید شده شکلی از تخلف مشاهده شد که برای این نانوایان متناسب با تخلف صورت گرفته تشکیل پرونده شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : کم فروشی ، رعایت نکردن موارد بهداشتی ، فروش اجناسی که هیچ ارتباطی با موضوع نان ندارند از جمله مواردی بود که مشاهده گردید که با این تخلفات برخورد خواهد شد.
براتعلی صالحی افزود : نظارت بر بازار به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و شهروندان گرامی هم در خصوص تخلفات احتمالی حتما موارد را گزارش دهند و مطمئن باشند که به صورت جدی تخلفات بازار رصد خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی می شود.
کم فروشی نان با طعم گریس! + فیلم
 
تغییرات جدی در راه است
سرپرست صنعت و معدن تجارت کهگیلویه و بویراحمد که کمتر از یک ماه است مدیریت این سازمان را برعهده گرفته است در حاشیه این بازدید به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : کنترل بر بازار ضمن تشدید شدن هدفمند خواهد شد و مردم استان بی شک تغییر در وضعیت بازار را شاهد خواهند بود.
سالار حسین پور افزود : در بازدید از نانوایان مرکز استان موارد تخلف متعددی مشاهده شد که در همه موارد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند شد .
وی ادامه داد : متاسفانه برخی از کارکنان نانوایان تجربه و علم کافی در خصوص چگونگی کار بر روی خمیر نان برای بهبود کیفیت نان را ندارند و برخی اصول ساده مانند رعایت زمان تهیه خمیر تا زمان پخت را رعایت نی کنند که همین عامل باعث افت شدید کیفیت نان می شود! یا مشاهده می شود که قطر یک نان سنگک تقریبا همانند یک نان لواش است که این عوامل نشان دهنده عدم تخصص کارکنان نانوایی ها است.
حسین پور همچنین در خصوص سر و سامان دادن به وضعیت بازار میوه استان هم گفت : یکی از مشکلات بازار میوه نبود میدان میوه و تره بار است که هم اکنون و در حالی که بازدید از نانواهای در حال انجام است ، چند گروه به شهرهای دارای میدان های میوه و تره بار شهرهایی مانند شیراز و کازرون اعزام شده تا وضعیت این میادین را به دقت بررسی کنند و با انتقال این تجربیات ، میدان میوه و تره بار استان در شهر یاسوج راه اندازی شود که در این زمینه به همکاری شهرداری یاسوج نیاز مبرم داریم.
سالار حسین پور در پایان گفت : همه شهروندان و هم استانی های عزیز مطمئن باشند که مصمم به تغییر در وضعیت بازار هستیم و امیدواریم که این وضعیت بهبود یابد.
فیلم : کم فروشی نان با طعم گریس!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار