شهردار تبریز در بازدید از خط یک مترو:
شهردار تبریز با بیان اینکه مترو مهمترین پروژه شهرداری تبریز است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری مسافر گیری از ایستگاه لاله مترو آغاز شود.
کد خبر: ۷۸۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 27 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از خط یک مترو اظهار کرد: امروز اعضای شورای شهر از نزدیک از روند اجرایی فاز آخر خط یک متروی تبریز بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت پروژه متروی تبریز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه قطار شهری در رفع آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهر نقش مهمی دارد، افزود: برای همین مترو مهمترین پروژه شهرداری تبریز بوده و توجه ویژه ای به تکمیل ایستگاه‌های مختلف داریم.

وی به هزینه‌بر بودن متروی تبریز اشاره کرد و افزود: هر ایستگاه متروی تبریز بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه در پی دارد و می‌توان با هزینه اجرای یک ایستگاه مترو بیش از ۱۵ روگذر در شهر احداث کرد.

شهین باهر افزود: برخی مسائل و مشکلات ریز در اجرای پروژه‌ها و همچنین برخی مسائل مالی وجود دارد که امروز با حضور اعضای شورا بررسی شد و مجوزهایی نیز از اعضای شورا در خصوص برخی معاملات گرفته می شود و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

وی در خصوص خط دو متروی تبریز نیز گفت:‌ تلاش می کنیم چند ایستگاه فاز یک خط دو متروی تبریز را نیز تا پایان شورای پنجم احداث و تحویل شهروندان دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :