سردار محسن حسن خانی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، کاهش تلفات فوتی را اولویت نخست پلیس استان دانست و گفت : ارتقای امنیت نظم عبور و مرور در درون و برون شهر با برنامه ریزی برای باقیمانده ایام تابستان لازم و ضروری است.
کد خبر: ۷۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 17 August 2015
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی در حاشیه کمیسیون کاهش تصادفات استان افزود : برای دست یابی به این هدف استفاده از تمام توان و امکانات امور راهور و پلیس راه و سایر یگان های امنیتی و انتظامی استان و استفاده از توان سازمان های ذیربط مستقر در نقاط حادثه خیز ضروری است.

وی با تاکید برارتقاء کیفی و افزایش گشت های بکارگرفته شده در ساعات پیک ترافیکی و ساعات خلاء در درون و برون شهر، گفت : با تخلفات حادثه ساز، بخصوص سرعت، سبقت، تجاوز به چپ و عبور از چراغ قرمز بطور قاطع و بدون اغماض برخورد می شود.

سردار حسن خانی با اشاره به استفاده حداکثری از دوربین های کنترل سرعت در جاده های برون شهری و بزرگراه ها و کمربندی های داخل شهر، ادامه داد: تجهیز جاده های برون شهر به فناوری نوین و دوربین های ثابت کنترل تخلفات باید در برنامه کاری پلیس راهور و پلیس راه باشد.

وی به استفاده از ظرفیت رسانه ها در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ترافیک و پیگیری و توجه جدی نسبت به انضباط ظاهری و معنوی کارکنان و نظا رت برعملکرد آنها و بخصوص توجه به کنترل نامحسوس کارکنان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار