علی دهقانی گفت: غیبتم در تمرینات تیمی نساجی به هیچ عنوان صحت ندارد و من کنار تیم هستم.
کد خبر: ۷۸۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 29 September 2019

 علی دهقانی معاون ورزشی و سرپرست تیم نساجی مازندران در خصوص روند صدور کارت بازی ۳ بازیکن جدید نساجی (محمد قاضی، جواد جلالی و مهرداد کفشگری) عنوان کرد: بازیکنان جدید در صورتیکه که بدهی‌های قبلی نساجی، پرداخت شود می‌توانند در بازی‌های های پیش روی تیم شرکت کنند. بعید است که این بازیکنان به دلیل این مطالبات، بازی‌های نساجی را در نیم فصل اول لیگ نوزدهم از دست بدهند و مطمئن باشید این اتفاق نخواهد افتاد.
به بازیکنان جدید نساجی استراحت ۴۸ ساعته داده شد

دهقانی در خصوص غیبت این ۳ بازیکنی که هنوز منتظر صدور کارت بازی شان هستند عنوان کرد: بازیکنان جدید نساجی در تمرین حضور دارند، اما به دلیل اینکه مقابل تیم شهر خودرو در جام حذفی دیداری داریم، به دلیل صادر نشدن کارت بازی شان، استراحت ۴۸ ساعته برای آن‌ها در نظر گرفته شده و حالا مهلت تمرین به بازیکنان اصلی تیم داده شده است.
غیبتم در تمرینات نساجی صحت ندارد

سرپرست جدید تیم نساجی در مورد شایعه غیبتش در تمرینات تیم و رابطه نه چندان خوبش با بازیکنان واکنش نشان داد و بیان کرد: روز سه شنبه هفته گذشته حکم سرپرستی ام را گرفتم و با تیم به بوشهر سفر کردیم و روز چهارشنبه مسابقه مان را برگزار کردیم. الان به همراه تیم قائمشهر هستنم تا بازی تیممان را فردا دوشنبه در جام حذفی شاهد باشیم. من همواره به همراه تیم بودم و همچین چیزی اصلا صحت ندارد.
برخی‌ها در مورد کادر پزشکی نساجی بزرگنمایی می‌کنند

دهقانی در ادامه در ارتباط با نبود پزشک در تیم گفت: تیم ما پزشک دارد و دکتر زارعی در کنار نساجی فعالیت می‌کند. اینکه بازیکن به پزشک احتیاج داشته و پزشکی بالای سر خود در تیم ندیده است، صحت ندارد، برخی‌ها در مورد غیبت پزشک در کنار تیم بزرگ نمایی می‌کنند.
باشگاه نساجی برای پرداخت دیون به زمان نیاز دارد

او در مورد پرداخت مطالبات باشگاه ادامه داد: اکثر باشگاه‌های دولتی دیون و مطالبات پرداخت نشده‌ای دارند که پرداخت آن‌ها نسبت به تیم‌هایی مثل ما که با مالک اداره می‌شود، تفاوت زیادی دارد چراکه از بودجه دولتی برخوردارند. مالک باید هم هزینه‌های باشگاه را که بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در هفته را پرداخت کند و هم اینکه دیون گذشته را رفته رفته مرتفع سازد که این اتفاق هم نیاز به زمان دارد.

وی افزود: وقتی باشگاه ۸۰ درصد درآمد خود را در اختیار نداشته باشد، مطمئنا در پرداخت هزینه‌ها به مشکل می‌خورد و این روال باعث می‌شود تا باشگاه‌ها در مدار بدهکاری بیفتند و شاید اگر این روال پیش برود، طی دو سه سال آینده باشگاهی در فوتبال ما وجود نداشته باشد، چون همگی بدهکار هستند.
امیدوارم مقابل شهر خودرو پیروز شویم

سرپرست تیم نساجی در مورد بازی مقابل شهرخودرو عنوان کرد: امیدوارم بازی خوبی مقابل شهرخودرو انجام دهیم و در نهایت با پیروزی از میدان بیرون بیاییم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار