غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک:
سرپرست سازمان آتش نشانی کرمانشاه از روند فعالیت‌ها این سازمان در استقبال از ایام اربعین حسینی تشریح کرد.
کد خبر: ۷۸۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 29 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک روز آتش نشان به تمامی آتش‌نشان‌ها در سراسر کشور اظهار داشت: ما در استقبال از ایام اربعین حسینی، متصدی ایمنی از کنگاور تا نقطه صفر مرزی (خسروی) هستیم و کل منطقه را پوشش می‌دهیم.

 وی افزود: تصدی ایمنی با همراهی همکاران ما در مجموعه آتش نشانی تهران و ارومیه خواهد بود، به این منظور از اماکن و موکب‌های پر جمعیت همینطور پارکینگ‌هایی که خودرو‌های زیادی در آن‌ها متوقف خواهد شد بازدید می‌کنیم و جلسات متعددی برای تقسیم کار تشکیل می‌دهیم.

 سرپرست سازمان آتش نشانی در خصوص نحوه خدمت رسانی آتش نشانی در ایام اربعین خاطر نشان کرد: ماشین‌های ثابت و سیار را از کنگاور تا نقطه صفر مرزی مستقر می‌کنیم و در جریان بازدید میدانی از پارکینگ‌ها و موکب ها، آن‌ها را ملزم به استفاده از خاموش کننده‌ها و کپسول‌های آتش نشانی می‌کنیم که پیشگیری لازم را انجام و در صورت رخداد آسیب زا ابزار لازم را در دسترس داشته باشند.

 این مسئول در ادامه عنوان کرد: در مرز خسروی چهار، در کنگاور سه و در طول مسیر موکب‌های پر تردد مثل جاده اسلام آباد یک دستگاه قرار می‌دهیم. موتور‌های سیار هم گشت سیار را بر عهده دارند گشت‌ها به صورت ثابت و سیار هستند که حداقل ده عدد از آن‌ها به صورت ثابت و بقیه سیار هستند.

 غلامرضا رضایی در پایان در خصوص همکاری سازمان آتش نشانی با سایر مجموعه‌ها عنوان کرد:
فعالیت‌های ما از ۱۰ مهر ماه آغاز می‌شود؛ و از طرف وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها موظف به همکاری با سه کلانشهر در ایام اربعین شدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار