کد خبر: ۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ 24 January 2015
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از بدهی مالیاتی 120 میلیارد تومانی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: باید برای کسانی که از مالیات دادن فرار می‌کنند، چاره‌اندیشی شود.

به گزارش فارس، قاسم احمدی‌لاشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهار درصد جامعه از دادن مالیات معاف هستند، گفت: 25 درصد هم فراری مالیاتی داریم که در نشست کمیسیون تلفیق و بودجه با حضور سازمان امور مالیاتی، رئیس گمرک کشور بحث و تبادل نظر شد تا راهکار مناسب پیدا شود و این جز با راهکار مناسب حل شدنی نیست.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 200 نفر از فوتبالیت‌های کشور به دلیل بدهی‌های مالیاتی ممنوع‌الخروج هستند، تصریح کرد: ورزشکاران حدود 200 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند که از این مقدار 120 میلیارد تومان مربوط به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است بنابراین باید برای کسانی که از مالیات دادن فرار می‌کنند، چاره‌اندیشی شود.

احمدی در بخشی دیگر از سخنانش در پاسخ به سئوالی مبنی بر قدم زدن "جواد ظریف" با "جان کری" وزیران امور خارجه ایران و آمریکا در یکی از خیابان‌های سوئیس، اظهار کرد: وزیر امور خارجه کشورمان برای پاسخ سئوالات نمایندگان مجلس درباره این اقدام، به مجلس آمد و سئوال به رای گذاشته شد که در نهایت نمایندگان، پاسخ وزیر امورخارجه را قانع‌کننده دانسته و از دادن کارت زرد به وی خودداری کردند.

وی با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، افزود: از آقای ظریف به خاطر دفاع از اصول و ارزش‌ها و اینکه زیر بار ظلم نرفتند، تشکر می‌کنیم.

احمدی با قدردانی از تعامل سازنده مجلس و دولت در شرایط فعلی گفت: کشور با توجه به اوضاع منطقه و مذاکرات 1+5 در شرایط حساسی قرار دارد و در این باره هم مجلس و هم دولت با تعامل سازنده به دنبال برداشتن گام‌های موثر هستند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت بیمارستان فوق‌تخصصی چالوس نیز اظهار کرد: بر اساس سطح‌بندی، جراحی قلب را به هر بیمارستانی نمی‌دهند و درباره بخش آنژیوگرافی بیمارستان چالوس نشستی با وزیر بهداشت و درمان داشتیم که خبرهای خوبی در آینده خواهید شنید.

احمدی با بیان اینکه بودجه جدید دولتی به بیمارستان تعلق نمی‌گیرد، گفت: بیمارستان تامین اجتماعی چالوس را از حالت عمومی خارج کردیم و پیشنهاد ارتقاء به بیمارستان تخصصی قلب داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار