کد خبر: ۷۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 18 August 2015

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان مصرف روزانه بنزین در این استان را 2 میلیون و 500 هزار لیتر عنوان کرد و گفت: در ایام پیک مسافر روزانه بالغ بر 5 میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود.

خبرگزاری فارس: مصرف روزانه 2.5 میلیون لیتر بنزین در گیلان

فردین چراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه سالانه 2.5 میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در شرکت نفت منطقه گیلان در اختیار است، اظهار کرد: این میزان سوخت در استان مورد مصرف قرار می‌گیرد.

وی درباره کیفیت بنزین در گیلان افزود: بنزینی که وارد گیلان می‌شود در حد یورو4 است و سرویس‌های صنعتی شرکت نفت آن را آنالیز می‌کنند و اگر کیفیت نداشته باشد در استان توزیع نمی‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با تاکید بر اینکه تخلفات پمپ‌بنزین‌های استان در صورت مشاهده اطلاع‌رسانی شود، افزود: تمام پمپ‌بنزین‌های استان از استاندارد لازم برخوردار هستند.

وی سوخت هواپیما، بالگرد و... را ویژه و کنترل شده خواند و گفت: سوخت این وسایل حتی ذره‌ای نباید ناخالصی داشته باشد و حساسیت در سوخت هوایی وجود دارد.

چراجی مصرف روزانه بنزین در گیلان را 2 میلیون و 500 هزار لیتر عنوان کرد و یادآور شد: در ایام پیک مسافر روزانه بالغ بر 5 میلیون لیتر بنزین در گیلان مصرف می‌شود.

وی تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها از جمله سیکل ترکیبی را از فعالیت‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان عنوان کرد و متذکر شد: سیاست وزارت نفت استفاده از سوخت پاک برای حفظ محیط زیست است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان تعداد نیروهای این مجموعه را 350 نفر ذکر کرد و یادآور شد: تلاش مجموعه شرکت ارائه خدمات بهتر به مردم استان است.

وی تامین سوخت نقاط کوهستانی و صعب‌العبور و سخت‌گذر گیلان را از دیگر فعالیت‌های شرکت پخش برشمرد و خاطرنشان کرد: در روستاها و نقاط فاقد گاز طبیعی سوخت نفت مردم تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار