مسابقات دوی صحرانوردی استان سمنان با حضور ۱۲۰ ورزشکار آقا و خانم در تمام رده‌های سنی در شاهرود برگزار می‌شود و جنبه انتخابی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور را هم دارد.
کد خبر: ۷۹۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 31 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر نصیری‌گرجی رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان گفت: ابتدای آبان‌ماه، مرحله دوم لیگ دوومیدانی استان سمنان را به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار کردیم؛ این رقابت‌ها با حضور هشت تیم در بخش آقایان و هشت تیم در بخش بانوان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد.

او افزود: تیم ایران‌ زمین سمنان در بخش آقایان و تیم تکنیک در بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها قهرمان شدند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با تأکید بر اینکه جمعه، ۱۰ آبان‌ماه نیز مسابقات دوی صحرانوردی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رقابت‌ها به میزبانی شاهرود با حضور ۱۲۰ ورزشکار آقا و خانم در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و جنبه انتخابی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور را هم دارد.

نصیری‌گرجی با اشاره به اینکه مشکلات ما در بحث زیرساخت‌ها و برخورداری از پیست دوومیدانی بیشتر شده است، اضافه کرد: این مشکلات همچنان پابرجاست و هنوز رفع نشده است.

او با بیان اینکه یک پیست دوومیدانی استاندارد در کل استان سمنان در مجموعه ۱۵ هزار نفری ولایت سمنان داریم، افزود: این پیست تنها در اختیار ما نیست و برای برنامه‌ریزی‌ها و مسابقات همیشه با مشکل و چالش مواجه هستیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار